Øøøhh.... Hvorfor kommer der slim ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja hvorfor kommer der dog slim ud af mig? Det er gennemsigtigt/hvidligt og ja slimet Hvad kan det skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

come2

Anonym skriver:

Ja hvorfor kommer der dog slim ud af mig? Det er gennemsigtigt/hvidligt og ja slimet Hvad kan det skyldes?

Kan det være pga ægløning?

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Kan det være pga ægløning?

Det kunne måske godt være.. Har godt nok lidt niv og jag i underlivet og spændte bryster af og til og lidt kvalme on&off.

Anmeld

14. januar 2012

Karina1

Følger med her.. Jeg står i samme "problem" dog er jeg gået langt over tid nu også er det slim begyndt for tre dage siden

Anmeld

14. januar 2012

come2

Anonym skriver:

Det kunne måske godt være.. Har godt nok lidt niv og jag i underlivet og spændte bryster af og til og lidt kvalme on&off.

Jeg har ihvertfald opleveet det kommer i forbindelse med ægløsning

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

Karina1 skriver:

Følger med her.. Jeg står i samme "problem" dog er jeg gået langt over tid nu også er det slim begyndt for tre dage siden

Det er også 3. gang mit kommer i løbet af den sidste uges tid. Er dog ikke gået over tid endnu men måske er heldet med os

Anmeld

14. januar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Ta evt en grviditetstest, man får jo mere udflåd i graviditeten, som også godt kan ændre udseende

Anmeld

14. januar 2012

pemiro

Karina1 skriver:

Se mit svar til trådstarter

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Ta evt en grviditetstest, man får jo mere udflåd i graviditeten, som også godt kan ændre udseende

Ja det kunne jeg måske prøve men er ikke gået over tid endnu. Kan slet ikke huske hvornår jeg egentlig skal have det.

Anmeld

14. januar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Ja det kunne jeg måske prøve men er ikke gået over tid endnu. Kan slet ikke huske hvornår jeg egentlig skal have det.

Så kan du måske ikke teste positiv endnu hvis du er gravid, men ellers vent en uges tid eller sådan alt efter hvornår du lige skulle ha mens igen ca..

Håber på en positiv update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.