Øv.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Endnu engang tillykke med spiren.
Kan godt forstå du er pisse irriteret over kommentarerne og at de sårer dig, men sagen er jo bare den at de ikke ved bedre - det siger mere om dem end om dig/jer..... I tager jo bare ansvar for denne uventede situation.
Du skal bare slet ikke høre på dem og synes faktisk du skal sige du ikke bryder dig om deres useriøse antagelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

tillykke med din graviditet... jeg ville lukke af for det folk siger og gør... Det er jo ikke deres valg... jeg ønsker jer endnu en gang tillykke

tak..

Ja skal nok bare blive ldit bedre til at lukke af for folks dumme kommentarer..

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Stort tillykke;-) Folk skal bare holde deres kæft!!!

tak..

og ja det skal de, men hvordan beder man dem om det når man er en lidt stille en??

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Det ved jeg godt, men så brug energien på at fokusere på det lille liv der vokser inde i dig synes folk har alt for travlt med hvad andre gør i dag!

Tillykke med spiren forresten

tak..

du har jo ret, må fokusere på det gode, det er bare svært til tider..

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg kender det godt. Da min mand og jeg besluttede at vi ville have nr 3 var jeg så dum at fortælle det til familie osv og DET sulle jeg aldrig ha gjort. Der var INGEN forståelse og kommentarer som "så er i fandme også selv ude om det" og "har du ikke nok at se til" kom i flæng. Vores 2 første børn har ikke været besværlige og er aldrig syge og uanset hvad så luk dog røven og lad i det mindste som om i er glade på vores vegne. Jeg blev også SÅ skuffet og ked af og tudede og tudede og jeg var ikke engang gravid endnu

Da jeg så blev gravid gik der laaaaaaaang tid før jeg fortalte det til nogle, havde ikke lyst for der var jo alligevel ikke nogen der ville blive glade så det ragede ikke dem. Men hold op jeg var ked af det,  det der burde være en glædelig begivenhed(og helt sikkert den sidste graviditet for mig) følte jeg at de havde ødelagt for mig. Desværre aborterede jeg i 11 uge.

Når jeg (forhåbentlig snart) bliver gravid igen fortæller jeg heller ikke noget. De kan få det af vide når det ikke kan skjules mere.

øv for jer.. det er jo endnu værre end hvad jeg bliver udsat for.. :O

kan godt forstå i ikke vil sige det igen.. det gør mig ondt at i tabte jeres spirer, håber det snart lykkes jer at få en spirer..

Anmeld

14. januar 2012

foto på lærred

Tillykke med ny kæreste og graviditet. Tænker at hvis du har lidt svært ved at sige fra over for dem, så bare lad være med at sige det til for mange. Hvis folk siger sådan, så kan det jo ikke være venner eller bekendte. Dem som holder af dig, ville vel ikke være sådan overfor dig. Så mit råd vil være at lade være med at sige det til andre end dem som er der nær. Alle andre kan jo tids nok få det afvide om mange måneder.

Camilla

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

iiih hvor kan nogle folk da bare være rigtig onde Bare ignorer dem.. de fortjener slet ikke dine/jeres tanker og bekymringer... Selv om det ikke er planlagt er jeg slet ikke i tvivl om at I vil gøre hvad I kan for at få det hele til at fungere.. Og selvom det ikke er planlagt kan det jo sagtens være et ønskebarn

Det er et ønskebarn fra os begge to..
det skulle nok ikke lige komme nu, men sådan er det..

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Endnu engang tillykke med spiren.
Kan godt forstå du er pisse irriteret over kommentarerne og at de sårer dig, men sagen er jo bare den at de ikke ved bedre - det siger mere om dem end om dig/jer..... I tager jo bare ansvar for denne uventede situation.
Du skal bare slet ikke høre på dem og synes faktisk du skal sige du ikke bryder dig om deres useriøse antagelser.

tak skal du have..

synes det er svært at ignorere, for det gør sq ondt, helt ind i hjertet..

Men må nok lige finde ud af hvordan jeg svarer dem igen næste gang..

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Tillykke med ny kæreste og graviditet. Tænker at hvis du har lidt svært ved at sige fra over for dem, så bare lad være med at sige det til for mange. Hvis folk siger sådan, så kan det jo ikke være venner eller bekendte. Dem som holder af dig, ville vel ikke være sådan overfor dig. Så mit råd vil være at lade være med at sige det til andre end dem som er der nær. Alle andre kan jo tids nok få det afvide om mange måneder.

Camilla

det er desværre os folk helt tæt på..

min søster har udtalt sig meget negativt, og det samme har hendes kæreste..

har direkte fået afvide af min svoger at jeg er brændt af oveni på grund af mit valg, for jeg er jo stadig under uddannelse, og så kan man da slet ikke have 2 børn.. :O

Anmeld

14. januar 2012

Vinker

ååh folk og deres åndsvage kommentarer

Hvis I er glade så er jeg glad på jeres vejne  Tillykke

Vi har gennem de 10 år vi har været sammen haft en del op og ned ture og vi har også skulle høre på rigtig mange trælse meninger fra folk. Det er bare hårdt i længden - specielt når man har været rigtig ked af at vi har haft de problemer.

Nogen gange ska folk bare lære at holde mund!

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.