Synes nogengange folk kommer med nogle rigtig uheldige kommentarer..

I ved sikkert hvem jeg er, men skriver som ano, da jeg ikke vil kunne søges frem med det her..

Jeg er blevet gravid med mit andet barn ved et uheld, jeg er ikke ret langt henne men jeg kan ikke få mig til at få det fjernet fordi jeg ved at jeg kan tilbyde barnet alt hvad det har behov for..
Jeg har kun været sammen med min kæreste i en måned, og vi er blevet gravide trods beskyttelse.. Vi har dog kendt hinanden i mange år og kender hinanden ud og ind, både særheder og de gode ting, vi kender til alt om hinanden..
Men folk kommer med dumme kommentarer hele tiden om at det jo os er for dumt at knalde rundt til højre og venstre og med alle og enhver..

derudover kommer den der med at "i kunne jo bare have beskyttet jer" osv, og det gør mig faktisk rigtig ked, for vi HAR jo beskyttet os, og jeg har IKKE knaldet rundt med alle og enhver.. Så det gør mig ærligt lidt ked af det at folk ikke bare kan glæde sig over det på mine vegne..

Hilsen en der er lidt ked her til aften efter gentagne "angreb" i løbet af de sidste par dage..
Anmeld