Øv.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Anonym trådstarter

Synes nogengange folk kommer med nogle rigtig uheldige kommentarer..

I ved sikkert hvem jeg er, men skriver som ano, da jeg ikke vil kunne søges frem med det her..

Jeg er blevet gravid med mit andet barn ved et uheld, jeg er ikke ret langt henne men jeg kan ikke få mig til at få det fjernet fordi jeg ved at jeg kan tilbyde barnet alt hvad det har behov for..
Jeg har kun været sammen med min kæreste i en måned, og vi er blevet gravide trods beskyttelse.. Vi har dog kendt hinanden i mange år og kender hinanden ud og ind, både særheder og de gode ting, vi kender til alt om hinanden..

Men folk kommer med dumme kommentarer hele tiden om at det jo os er for dumt at knalde rundt til højre og venstre og med alle og enhver.. derudover kommer den der med at "i kunne jo bare have beskyttet jer" osv, og det gør mig faktisk rigtig ked, for vi HAR jo beskyttet os, og jeg har IKKE knaldet rundt med alle og enhver.. Så det gør mig ærligt lidt ked af det at folk ikke bare kan glæde sig over det på mine vegne..

Hilsen en der er lidt ked her til aften efter gentagne "angreb" i løbet af de sidste par dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Koen.

Bed dem flette næbbet!! I tager jo ligesom ansvar for jeres handling

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Bed dem flette næbbet!! I tager jo ligesom ansvar for jeres handling

Det er bare så meget lettere sagt end gjort..

Anmeld

14. januar 2012

celkt

helt enig, - bed dem kolde kaje, og find derefter nogen, der er bedre værd at bruge din tid på!! Tillykke

Anmeld

14. januar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

helt enig, - bed dem kolde kaje, og find derefter nogen, der er bedre værd at bruge din tid på!! Tillykke

Men det er bare lettere sagt end gjort..
Når man får mange negative kommentarer er det svært at se på de positive man får..

Anmeld

14. januar 2012

twinboys

tillykke med din graviditet... jeg ville lukke af for det folk siger og gør... Det er jo ikke deres valg... jeg ønsker jer endnu en gang tillykke

Anmeld

14. januar 2012

babymus77

Stort tillykke;-) Folk skal bare holde deres kæft!!!

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

Anonym skriver:

DDeDetv

Men det er bare lettere sagt end gjort..
Når man får mange negative kommentarer er det svært at se på de positive man får..

Det ved jeg godt, men så brug energien på at fokusere på det lille liv der vokser inde i dig synes folk har alt for travlt med hvad andre gør i dag!

Tillykke med spiren forresten

Anmeld

14. januar 2012

ekebiv

Anonym skriver:

I ved sikkert hvem jeg er, men skriver som ano, da jeg ikke vil kunne søges frem med det her..

Jeg er blevet gravid med mit andet barn ved et uheld, jeg er ikke ret langt henne men jeg kan ikke få mig til at få det fjernet fordi jeg ved at jeg kan tilbyde barnet alt hvad det har behov for..
Jeg har kun været sammen med min kæreste i en måned, og vi er blevet gravide trods beskyttelse.. Vi har dog kendt hinanden i mange år og kender hinanden ud og ind, både særheder og de gode ting, vi kender til alt om hinanden..

Men folk kommer med dumme kommentarer hele tiden om at det jo os er for dumt at knalde rundt til højre og venstre og med alle og enhver.. derudover kommer den der med at "i kunne jo bare have beskyttet jer" osv, og det gør mig faktisk rigtig ked, for vi HAR jo beskyttet os, og jeg har IKKE knaldet rundt med alle og enhver.. Så det gør mig ærligt lidt ked af det at folk ikke bare kan glæde sig over det på mine vegne..

Hilsen en der er lidt ked her til aften efter gentagne "angreb" i løbet af de sidste par dage..

Jeg kender det godt. Da min mand og jeg besluttede at vi ville have nr 3 var jeg så dum at fortælle det til familie osv og DET sulle jeg aldrig ha gjort. Der var INGEN forståelse og kommentarer som "så er i fandme også selv ude om det" og "har du ikke nok at se til" kom i flæng. Vores 2 første børn har ikke været besværlige og er aldrig syge og uanset hvad så luk dog røven og lad i det mindste som om i er glade på vores vegne. Jeg blev også SÅ skuffet og ked af og tudede og tudede og jeg var ikke engang gravid endnu

Da jeg så blev gravid gik der laaaaaaaang tid før jeg fortalte det til nogle, havde ikke lyst for der var jo alligevel ikke nogen der ville blive glade så det ragede ikke dem. Men hold op jeg var ked af det,  det der burde være en glædelig begivenhed(og helt sikkert den sidste graviditet for mig) følte jeg at de havde ødelagt for mig. Desværre aborterede jeg i 11 uge.

Når jeg (forhåbentlig snart) bliver gravid igen fortæller jeg heller ikke noget. De kan få det af vide når det ikke kan skjules mere.

Anmeld

14. januar 2012

stm2812

Anonym skriver:

iiih hvor kan nogle folk da bare være rigtig onde Bare ignorer dem.. de fortjener slet ikke dine/jeres tanker og bekymringer... Selv om det ikke er planlagt er jeg slet ikke i tvivl om at I vil gøre hvad I kan for at få det hele til at fungere.. Og selvom det ikke er planlagt kan det jo sagtens være et ønskebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.