Recaro Young Sport autostol. Er den god?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

meem

Det er en super god autostol.. vi har den til begge vores piger..

Vil dog råde dig til at købe uden selealarm hvis i vælger det skal være Recaro.. Selealarmen er ved at gå af markedet igen da den hyler selvom selen er lukket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

norenberg

Vi har 3 stk og er super tilfreds med dem

Anmeld

14. januar 2012

BellaT

Melder mig i hyldestkoret. Har til begge vores børn og den sidder bare meget mere fast end andre stole. Og er ekstrem nem at sætte ind. Og god sidebeskyttelse.

Vores mindste har modellen med alarm til spændet og det fraråder jeg, ligesom en anden også har gjort. Den bippede som den skulle i starten, men nu bipper den når den har lyst. Og er egentligt unødvendig, tror jeg. Hvor mange børn under 15 kg kan selv få den op? Når de selv kan er de så gamle, at de godt ved at det må man ikke eller også er de gået over til 3 punkt-selen.

Anmeld

14. januar 2012

K.Rehder

kitty skriver:

Vi skal have ny autostol til vores søn, i vægtklassen fra 9 kg og opefter. Vi har kigget på Recaro Young Sport.

Er der nogen der kender noget til stolen? Og hvordan klarer den sig i TÆNKs test?

Jeg synes virkelig det er en jungle, men vi har haft Recaro som den første stol og har været rigtig glade for den. Vi har IKKE mulighed for isofix.

Vi har den til vores datter i sort og hvid og vi er SÅ glade for den! jeg vil gerne anbefale den

Anmeld

15. januar 2012

Alexander&Lærke

Vi har den også, men er faktisk ikke så begejstret for den når man skal skifte fra mellemstol til stor og skal til at bruge bilens sikkerhedssele.

Min bil er en mpv, det vil sige at den er lidt høj at komme ind og den stol har nogle høje kanter som gør man så næsten skal kravle ind i bilen for at hjælpe med at sætte den fast med selen.

Jeg blev så træt og irtteret af den at jeg nu har købt en rømer til min søn.

For det var bare ikke holdbart det andet. Nå men som midter stol er den god, min søn elskede at komme fra den lille til den str, hvor han kunne kigge ud af vinduerne og se hvad der skete.

Jeg vil bruge den når Lærke skal over i en anden stol, men så er vi nok nød til at købe en rømer mere når næste skift kommer. Hvis Alexander ikke kan sidder på en sidde pude til den tid.

Det er ikke for at være negativ, med alle de andre som syntes godt om stolen, syntes bare jeg kan læse at de bruge den som mellem stol endnu, og syntes lige jeg ville give min mening når skiftet kommer til den større.

Anmeld

15. januar 2012

Mother-love

Vi havde en romer 0-13 kg som vi varglade for. Men nu har vi den stol du snakker om og vi er super glade for den. For Isabella sidder rigtig godt i den. Og så er den så smart med alarm på selen hvis hun skulle finde påat sidde og rode med den når hun bliver ældre. Og synes idet hele taget bare det er en rigtig fin stol. Lækkert stof og man kan se at Isabella elsker og sidde i den. Og så det med at den kan bruges op til 36 kg. Så skal man ikke skifte endnu engang. Jeg synes pengene er givet godt ud

Anmeld

16. januar 2012

BellaT

Mette&Alexander skriver:

Vi har den også, men er faktisk ikke så begejstret for den når man skal skifte fra mellemstol til stor og skal til at bruge bilens sikkerhedssele.

Min bil er en mpv, det vil sige at den er lidt høj at komme ind og den stol har nogle høje kanter som gør man så næsten skal kravle ind i bilen for at hjælpe med at sætte den fast med selen.

Jeg blev så træt og irtteret af den at jeg nu har købt en rømer til min søn.

For det var bare ikke holdbart det andet. Nå men som midter stol er den god, min søn elskede at komme fra den lille til den str, hvor han kunne kigge ud af vinduerne og se hvad der skete.

Jeg vil bruge den når Lærke skal over i en anden stol, men så er vi nok nød til at købe en rømer mere når næste skift kommer. Hvis Alexander ikke kan sidder på en sidde pude til den tid.

Det er ikke for at være negativ, med alle de andre som syntes godt om stolen, syntes bare jeg kan læse at de bruge den som mellem stol endnu, og syntes lige jeg ville give min mening når skiftet kommer til den større.

Vi bruger den også med bilens sele og der er den også god. Tror kun problemet med de høje kanter (som jo er det der er med til at gøre den så sikker) er besværligt i en høj bil. Lille mig på 153 cm skal da lige kravle lidt ind over for at sætte selen fast, men sværere er det ikke. Men i en høj bil kan jeg godt se problemet. Men ikke i en normal højde bil.

Anmeld

16. januar 2012

Katja1987

Vi er også indehaver af en Recaro Young Sport og er så glade for den..

Er lige begyndt at bruge den, vi fik den ellers i dåbsgave..

Det eneste er bare at vi har problemer med at stramme hans sele ordentligt.. Det ender nok med vi må ned i butikken og høre hvordan man præcis gør..

Mvhl. Katja

Anmeld

22. januar 2012

otlitrom

Lidt forsinket, men tusind tak for Jeres hjælp. Stolen er nu bestilt

Så begynder mission klapvogn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.