Recaro Young Sport autostol. Er den god?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.171 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

otlitrom

Vi skal have ny autostol til vores søn, i vægtklassen fra 9 kg og opefter. Vi har kigget på Recaro Young Sport.

Er der nogen der kender noget til stolen? Og hvordan klarer den sig i TÆNKs test?

Jeg synes virkelig det er en jungle, men vi har haft Recaro som den første stol og har været rigtig glade for den. Vi har IKKE mulighed for isofix.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Janni.

Vi har recaro young sport stolen 9-36 kg. Den er rigtig god til Silas, han nyder virkelig at sidde den. 

Smågriner i lang tid når vi er ude og køre. Kan varmt anbefale den. 

Den stol vi har, er uden isofix. 

Spørg gerne hvis du vil vide mere, eller tage billeder osv. 

Anmeld

14. januar 2012

otlitrom

Janni. skriver:

Vi har recaro young sport stolen 9-36 kg. Den er rigtig god til Silas, han nyder virkelig at sidde den. 

Smågriner i lang tid når vi er ude og køre. Kan varmt anbefale den. 

Den stol vi har, er uden isofix. 

Spørg gerne hvis du vil vide mere, eller tage billeder osv. 

Jeg synes det er så svært med de autostole, og det er virkelig nemt at blive lokket af sælgerem der gerne bare vil sælge det dyreste de har

Jeg kan godt lide tanken om vippefunktionen. Er det noget I bruger?

Og står den fastmonteret i bilen, eller tager I den ud hver gang (aka. kan jeg finde ud af at sætte den fast selv? ) Vi regner med den skal stå i bilen fast, men det er meget rart at vide, om den er idiotsikker

Anmeld

14. januar 2012

Janni.

Men ellers hvis i er i tvivl så tag ind til en forhandleren og lade ham sidde i den. Det gjorde vi. Og vi har slet ikke i tvivl da vi først så ham i den.

Har et billede af ham i stolen her. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2012

Janni.

kitty skriver:

Jeg synes det er så svært med de autostole, og det er virkelig nemt at blive lokket af sælgerem der gerne bare vil sælge det dyreste de har

Jeg kan godt lide tanken om vippefunktionen. Er det noget I bruger?

Og står den fastmonteret i bilen, eller tager I den ud hver gang (aka. kan jeg finde ud af at sætte den fast selv? ) Vi regner med den skal stå i bilen fast, men det er meget rart at vide, om den er idiotsikker

Rigtig nok, man kan sagtens få det indtryk af sælgerne. Denne sælger kender min kæreste privat, så vi var ikke i tvivl om at hun ville os det bedste. 

Vi bruger vippefunktionen rigtig meget, Silas falder ofte i søvn når vi kører. 

Stolen er rigtig nem at montere, jeg kiggede på vejledningen, og monterede den i første forsøg. Vores står fastmonteret i bilen. Og det virker sikkert sådan som den er spændt fast. Jeg kan evt prøve at tage billede af hvordan den er monteret hvis du er interesseret. 

Dog skal jeg til børnefødselsdag imorgen så det bliver nok ikke før mandag. 

Anmeld

14. januar 2012

S.Maria

Vi har en recaro young sport, men den er ikke taget i brug endnu da min datter ikke helt er stor nok til den endnu. Hun har dog prøvet at sidde i den og hun sidder godt i den ser det ud til. 

Har set den på babygear.dk til 1398 inkl porto hvis du stadig tænker på at købe den 

Anmeld

14. januar 2012

_-Kathrine-_

Den fik Villads i julegave og den er vildt lækker og rigtig god!
Kan kun anbefales!

Anmeld

14. januar 2012

Pigent

kitty skriver:

Vi skal have ny autostol til vores søn, i vægtklassen fra 9 kg og opefter. Vi har kigget på Recaro Young Sport.

Er der nogen der kender noget til stolen? Og hvordan klarer den sig i TÆNKs test?

Jeg synes virkelig det er en jungle, men vi har haft Recaro som den første stol og har været rigtig glade for den. Vi har IKKE mulighed for isofix.

Kender nogen der har dem til begge deres børn og de glade for dem 

Anmeld

14. januar 2012

K&S

kitty skriver:

Vi har Recaro Young Sport til Anton og er SUPER glade for den!

Den er nem at montere i bilen (selv for mig ) og er meget nem at anvende i dagligdagen...! Jeg kan VARMT anbefale den

Vi har købt vores på Babygear.dk og det er vist stadig det billigste sted  og så bliver den leveret til døren...!

http://www.babygear.dk/recaro-young-sport.html

Vi har 2010 modellen, men mine forældre har købt 2011 modellen, så de altid kan hente Anton  Der er alarm på selen, så den bipper, hvis barnet skulle få åbnet spændet

herfra...!

Katja

Anmeld

14. januar 2012

Laulund87

Det er en super god autostol! Det er nemlig mega smart at når den er spændt fast, så vipper man den lige og så er den ikke til at rokke

Synes også det er mega smart at den kan bruges så længe. Man ændrer bare lidt på indstillingerne, og så passer den igen til barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.