Nu orker jeg ikke mere - giv mig noget held!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. marts 2009

Tut

Vi er forfulgt af uheld!

sidste mandag blev min svigermor indlagt på Herlev hospital med en meget slem lungebetændelse.

I torsdags blev vi indlagt på Gentofte hospital med Noah der havde Rotavirus, som jeg selv blev smittet med og først er kommet over i dag.

Noah er kommet helt over rota virusen, men i går aftes så vi pludselig at hans øje var hævet og hang meget, så vi tog til lægevagten, og nu har han fandme bi-hule-betændelse - penicilin i 11 dage!

I dag blev svigermor så udskrevet, men har fået at vide af lægen at hun ikke måtte tage med til thailand - en rejse vi har foræret hende hende. Det er jo hvad der kan ske.

I dag da jeg så ringer til hendes forsikringselskab siger de at hun ikke har en afbestillingsforsikring!!!!!

Da jeg gav hende en kopi af billetten, så hun havde den, havde jeg skrevet til hende at hun skulle tjekke op på om den rejseforsikring de havde, var gældende i thailand og om der var afbestillingsforsikring. Og da jeg ikke hørte noget fra hende (da vi bestilte inden jul) gik jeg jo ud fra at hun havde fået styr på de ting jeg havde skrevet.

Der mistede vi så lige 10.000 kr. - jeg ringer så til Thai Airways og hører om vi ikke kan ændre navnet på den rejsende og så invitere en anden med, men det kan man heller ikke - der er intet at gøre.

Så hvis en af jer ser 10.000 kr. komme flyvende med vinden, så er det bare mig der har kastet dem lige ud af vinduet!

Tut - der er rigtig træt af det hele lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

Loggidut

Aj Tut...kan det virkelig passe...kan de ikke ændre datoen, eller navnet?

Jeg er da helt paf! jeg ville sgu forsøge mig med forbrugerstyrrelsen...og snakke med dem...

jeg aner slet ikke hvordan reglerne er for sådan noget rejseværk, men det der er satme surt!

rigtig god bedring både til dig svigermekanikken og Noah

Anmeld

9. marts 2009

Siber

al mulg held bliver sendt til dig helt fra Norge!

Må det snart vende

god bedring
KNus SIber

Anmeld

9. marts 2009

Lise

Jeg er da helt paf! jeg ville sgu forsøge mig med forbrugerstyrrelsen...og snakke med dem...
Hvad filans skulle de stille op, Loggi... Det er bare pisse ærgerligt at svigermor ikke snøvlede sig sammen til at tjekke forsikringen, og at Tutter ikke læste det hele med småt da hun bestilte. ØV! Men forbrugerstyrelsen - arj, ved du nu hvad?

Søde Tut - jeg håber virkelig at du/i snart får heldet med jer! Dejligt at i begge nu er Rota-fri, men rigtig ærgerligt med bihulebetændelsen Må i snart alle være raske og glade - i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid!

Knus.

Anmeld

9. marts 2009

Kaufie

Det er det man på jysk kalder pænt træls.....

Ej, hvor er det nedtur - og hvor kan man være bagklog med at tjekke forsikringer......

Må lykken snart vende så I får lidt medvind i sejlene.

Anmeld

9. marts 2009

Mary

Øv, hvor er det bare ærgeligt og rigtig rigtig træls!

God bedring til jer alle

Anmeld

9. marts 2009

Mie A

Hold da op hvor er det bare skod!!... håber snart at bettemanden er rask igen.

Anmeld

10. marts 2009

Ny mor

Ja, nu må i da have taget jeres andel af uheld for rigtig lang tid, æv, hvor skod

Håber i er friske til på lørdag - glæder mig til at se jer

kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.