Vi er forfulgt af uheld!
sidste mandag blev min svigermor indlagt på Herlev hospital med en meget slem lungebetændelse.
I torsdags blev vi indlagt på Gentofte hospital med Noah der havde Rotavirus, som jeg selv blev smittet med og først er kommet over i dag.
Noah er kommet helt over rota virusen, men i går aftes så vi pludselig at hans øje var hævet og hang meget, så vi tog til lægevagten, og nu har han fandme bi-hule-betændelse - penicilin i 11 dage!
I dag blev svigermor så udskrevet, men har fået at vide af lægen at hun ikke måtte tage med til thailand - en rejse vi har foræret hende hende. Det er jo hvad der kan ske.
I dag da jeg så ringer til hendes forsikringselskab siger de at hun ikke har en afbestillingsforsikring!!!!!
Da jeg gav hende en kopi af billetten, så hun havde den, havde jeg skrevet til hende at hun skulle tjekke op på om den rejseforsikring de havde, var gældende i thailand og om der var afbestillingsforsikring. Og da jeg ikke hørte noget fra hende (da vi bestilte inden jul) gik jeg jo ud fra at hun havde fået styr på de ting jeg havde skrevet.
Der mistede vi så lige 10.000 kr. - jeg ringer så til Thai Airways og hører om vi ikke kan ændre navnet på den rejsende og så invitere en anden med, men det kan man heller ikke - der er intet at gøre.
Så hvis en af jer ser 10.000 kr. komme flyvende med vinden, så er det bare mig der har kastet dem lige ud af vinduet!
Tut - der er rigtig træt af det hele lige nu.
Anmeld