6½ mdr. - mad om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
raca skriver:

mine ha sovet sammen med mig så længe jeg ammede også længe de havde behov for sut/ kropskontakt..

for så fik vi alle sovet mest.. og jeg gider altså ikke stå op om natten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Sitrani

Tauf skriver:

Sover hun på eget værelse? Det gør vores, men vi snakker meget om at få ham ind til os igen.

Nej hun sover i sin egen seng ved siden af vores seng, for vi har ingen mulighed for at rykke hende på eget værelse... vi har kun en 2 værelses.. men den er til gengæld stor

Anmeld

15. januar 2012

Sitrani

raca skriver:

mine ha sovet sammen med mig så længe jeg ammede også længe de havde behov for sut/ kropskontakt..

for så fik vi alle sovet mest.. og jeg gider altså ikke stå op om natten...

Ok.. Hvad gjorde du så, når de skulle "afvænnes"..? Og hvor gamle var de, da de fx sov i egen seng osv.?

Anmeld

15. januar 2012

raca

STN skriver:

Ok.. Hvad gjorde du så, når de skulle "afvænnes"..? Og hvor gamle var de, da de fx sov i egen seng osv.?

jeg har det sådan at kropskontakt er et ligeså realt behov som eks mad.

og det er derfor ikke for mig et spørgsmål om afvænding. men om at opfylde behovet og på et tidspunkt minskes det kraftigt. også begynder barnet at sove igennem eller i hvertfald sove uden at de kan høre os. og har ikke behov for at vånge op for at blive bekræftiget i at forældrene stadig er der.

mine har været ca 1 år-1,5 år de de begyndte og sove selv... det var INGEN afvænding vi begyndte bare at putte dem på eget værelse også var den ikke længre.. i peroder sover de stadig sammen med os. hvis der er sket nogle omvæltninger, eller hvis de har meget livlige drømme eller marit og derved behov for en hånd i løbet af natten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.