6½ mdr. - mad om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Sitrani

Hej damer

Min datter er 6½ måned, og vågner en del om natten. I nat har jeg været oppe ca. 8 gange. 3 gange for at gi hende bryst og resten af gangene for at give sut

Hun kan som sådan godt undvære maden om natten, så vil da gerne undvære at skulle sådan ud af sengen hver nat....

Hvad gør/gjorde I, så I får/fik lov at sove hele natten, eller i hvert fald med mindre opvågninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Sitrani

Anyone..?

Anmeld

14. januar 2012

Jonatansmor

STN skriver:

Hej damer

Min datter er 6½ måned, og vågner en del om natten. I nat har jeg været oppe ca. 8 gange. 3 gange for at gi hende bryst og resten af gangene for at give sut

Hun kan som sådan godt undvære maden om natten, så vil da gerne undvære at skulle sådan ud af sengen hver nat....

Hvad gør/gjorde I, så I får/fik lov at sove hele natten, eller i hvert fald med mindre opvågninger?

Her tog vi den benhårdt. Drengen fik tilbudt vand og det var det. Det tog et par dage og så var den lyst ligesom gået i sig selv igen.

Han fik alt det kys og kram han havde brug for, kom op og hænge i gyngestolen osv - men fik kun tilbudt et glas vand

Anmeld

14. januar 2012

MyLove E

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig. Men har desværre samme problem , min er bare 8 mdr og får kun flaske en gang men er også oppe at give sut 5-6 gange. Er så træt at jeg snart ikke kan mere. ved godt det måske ikke hjælper så meget. men ved fra mig selv at det kan hjælpe at vide man ikke er alene.

Anmeld

14. januar 2012

Sitrani

Tauf skriver:

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig. Men har desværre samme problem , min er bare 8 mdr og får kun flaske en gang men er også oppe at give sut 5-6 gange. Er så træt at jeg snart ikke kan mere. ved godt det måske ikke hjælper så meget. men ved fra mig selv at det kan hjælpe at vide man ikke er alene.

åh.... man blir skør af det!!!! Og meget træt..... så dejligt ikke at være alene.....

Anmeld

14. januar 2012

MyLove E

STN skriver:

åh.... man blir skør af det!!!! Og meget træt..... så dejligt ikke at være alene.....

Sover hun på eget værelse? Det gør vores, men vi snakker meget om at få ham ind til os igen.

Anmeld

14. januar 2012

th

STN skriver:

Hej damer

det samme her, vi har aftalt med sp at om 14 dage han min kæreste fri i 14 dage og der skal han gå ind til vores barn og give sut og evt vand, så han ikke kan lugte mig.

Anmeld

14. januar 2012

raca

mine ha sovet sammen med mig så længe jeg ammede også længe de havde behov for sut/ kropskontakt..

for så fik vi alle sovet mest.. og jeg gider altså ikke stå op om natten...

Anmeld

14. januar 2012

Clisolka

STN skriver:

Hej damer

Hmm jeg tror min datter var omkring 5½-6 mrd. da hun havde lært at fange sutten i mørket. Vi havde ladet hende lege med sine sutter i løbet af dagen, og pludselig en nat, så tog hun selv sutten i munden igen. Vi har altid ladet 5-6 sutter ligge omkring hende, så kan hun altid fange en  

Hun har kun fået mad om natten som nyfødt (mens jeg stadig ammede), da hun har et godt sovehjerte. Jeg tror ikke jeg har været oppe og give hende flaske nogle gange om natten 

Anmeld

14. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn på syv måneder sover sammen med os om natten og når han vågner kobler han sig selv på og jeg vågner slet ikke mere.

Det en løsning der hjælper os til en god nattesøvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.