Turen går til Prag.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

grøn · ært

viben skriver:

Vi skal også afsted en uge... Jeg tror også mere end en uge er for meget når man er så langt henne... Kunne forestille mig at maven er begyndt at tynge lidt på det tidspunkt og at man kommer til at savne sin seng Hvornår er det at du har termin?

Åh ja, egen seng.. Pyha - men ja, det tænkte jeg også. Vi vil også helst gå rundt til det meste, så hvis det var mere end en uge, hvor vi skulle gå rundt og kigge på byen, parker osv., så tror jeg ikke det var så sjovt til sidst. En uge er rigtig passende både for maven og for arbejde :-) Og for pengepungen ;-)

Det bliver bare så fint med en kærestetur :-D Fra 15. maj (termin) vil vi jo aldrig mere bare være ham og mig. Mærkeligt at tænke på egentlig. Men også smukt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

viben

grøn · ært skriver:

Åh ja, egen seng.. Pyha - men ja, det tænkte jeg også. Vi vil også helst gå rundt til det meste, så hvis det var mere end en uge, hvor vi skulle gå rundt og kigge på byen, parker osv., så tror jeg ikke det var så sjovt til sidst. En uge er rigtig passende både for maven og for arbejde :-) Og for pengepungen ;-)

Det bliver bare så fint med en kærestetur :-D Fra 15. maj (termin) vil vi jo aldrig mere bare være ham og mig. Mærkeligt at tænke på egentlig. Men også smukt!

Det tror jeg nemlig også
Glæder mig til at høre hvordan det har været når vi når dertil - vi skal afsted sidst i februar og jeg har termin d. 28/4, så vi kommer til at være nogenlunde lige langt henne når vi er afsted. Så det er jo oplagt at sammenligne

Anmeld

15. januar 2012

grøn · ært

viben skriver:

Det tror jeg nemlig også
Glæder mig til at høre hvordan det har været når vi når dertil - vi skal afsted sidst i februar og jeg har termin d. 28/4, så vi kommer til at være nogenlunde lige langt henne når vi er afsted. Så det er jo oplagt at sammenligne

aah - cool! I lige måde så - bliver spændende at se hvor meget mavserne kan klare!  Men I skal jo flyve - uuuuh, heldige asen ;-) Jeg bliver normalt køresyg, men med alderen har jeg bedre kunne "modstå" at skulle køre. Efter jeg er blevet gravid er det bare ligeså slemt som da jeg var barn - det hele sejler inde i maven på mig. Meen, vi skal med nattog, så mon ikke jeg kan sove mig fra for meget køresyge?? Hehe, det håber jeg! :-D iiih, jeg glæder mig!! Men det gør du helt sikkert også!

.......nu må den chef bare gerne snart svare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.