Nægtede sin flaske fordi han ville have grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Fik grød i Noah-Elias i går aftes og vi har "Kun" været oppe 3 gange i nat

Det var da trods alt lidt bedre! Det der vælling - det gad Benjamin sq ikke spise hehe. Lidt øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Hmm det lyder alligevel interessant 

Men hvordan gjorde i? Når Benjamin er sulten - så kan jeg love for at han nok skal sige til! hehe. Så jeg ved ikke hvordan jeg skulle kunne give ham mindre mad? (men ville jo være dejligt, hvis han fik mere ro! .)

Helst lader vi der gå 2 1/2 - 3 timer imellem hvert måltid og 180 vand og 6 strøgne mål MME. Ca 200 ml i alt. Skrigene herhjemme var ofte fordi han var så træt, fordi han ikke kunne finde ro, så vi brugte en dag (Ja, måske endda kun ½ dag) på at sikre, at der altså gik noget tid imellem. Og vågnede han inden og var tvær jamen så var det i barnevognen osv for liiige at strække den. Eller vand måske med en knivspids sukker i i en flaske. I kan jo kun prøve? Måske gøre det mens du har manden derhjemme også, så I kan skiftes til at tage ham i mellemtimerne, hvis han bliver tvær.

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Helst lader vi der gå 2 1/2 - 3 timer imellem hvert måltid og 180 vand og 6 strøgne mål MME. Ca 200 ml i alt. Skrigene herhjemme var ofte fordi han var så træt, fordi han ikke kunne finde ro, så vi brugte en dag (Ja, måske endda kun ½ dag) på at sikre, at der altså gik noget tid imellem. Og vågnede han inden og var tvær jamen så var det i barnevognen osv for liiige at strække den. Eller vand måske med en knivspids sukker i i en flaske. I kan jo kun prøve? Måske gøre det mens du har manden derhjemme også, så I kan skiftes til at tage ham i mellemtimerne, hvis han bliver tvær.

Ahh Men jeg ammer Benjamin, så ved ikke hvor nemt det er Det med sukkervandet var egentlig også en god ide. 

Der er ca 2 timer imellem han spiser + - , så det kan godt være det ikke lige er der jeg skal sætte ind  Jeg ville bare gerne at han nemmere kunne falde til ro. Når han skal sove, kaster han rundt med arme og ben (han burde nok svøbes, kan bare ikke lige overskue det hehe)

Anmeld

19. januar 2012

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Ahh Men jeg ammer Benjamin, så ved ikke hvor nemt det er Det med sukkervandet var egentlig også en god ide. 

Der er ca 2 timer imellem han spiser + - , så det kan godt være det ikke lige er der jeg skal sætte ind  Jeg ville bare gerne at han nemmere kunne falde til ro. Når han skal sove, kaster han rundt med arme og ben (han burde nok svøbes, kan bare ikke lige overskue det hehe)

Hvad med at lægge ham på siden med en stofble foran maven, så han ikke tilter dén vej?

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Hvad med at lægge ham på siden med en stofble foran maven, så han ikke tilter dén vej?

Tja, det kan da godt være, at det kunne hjælpe! Det må prøves af. Tror dog han vil trille tilbage på ryggen hehe. 

Anmeld

19. januar 2012

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Tja, det kan da godt være, at det kunne hjælpe! Det må prøves af. Tror dog han vil trille tilbage på ryggen hehe. 

Så måske også noget støtte bag ham? Det skader i hvert fald ikke at prøve

Anmeld

19. januar 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Så måske også noget støtte bag ham? Det skader i hvert fald ikke at prøve

Hehe nej det er jo det ;P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.