Nægtede sin flaske fordi han ville have grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Jemion

Nogen af jer der har prøvet jeres guldklumper nægtede en flaske fordi de ville have grød?

Noah-Elias gjorde det ved os igår og spiste lidt over 1 DL grød

Han havde fået grød 1 gang den dag, men der ville han ikke rigtig spise..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

SaNiNa

Jeps det gjore Nicklas også. og Naia er også utrolig svar at få til at spise ordenlig og hun har nægtet at flasken siden vi kom hjem fra syghuset

Anmeld

16. januar 2012

SaNiNa

Er det gået bedre her i weekenden?

Anmeld

16. januar 2012

Jemion

SaNiNa skriver:

Er det gået bedre her i weekenden?

Ja meget bedre han får formiddags grød og aften grød.. Men havde lidt håbet at nu når vi fik grød i ham at han ville sove i længere strækninger om natten er stadig oppe mellem 3-5 gange om natten hvor han spiser 100-150 ml af gangen

Anmeld

16. januar 2012

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Ja meget bedre han får formiddags grød og aften grød.. Men havde lidt håbet at nu når vi fik grød i ham at han ville sove i længere strækninger om natten er stadig oppe mellem 3-5 gange om natten hvor han spiser 100-150 ml af gangen

Det var godt nok ofte! Han er en sulten lille mand. Har i overvejet vælling? Jeg har stadig ikke prøvet det, men min SP foreslog mig det som hans sidste måltid inden natten, da det skulle mætte bedre. 

Anmeld

17. januar 2012

Jemion

Katte87 skriver:

Det var godt nok ofte! Han er en sulten lille mand. Har i overvejet vælling? Jeg har stadig ikke prøvet det, men min SP foreslog mig det som hans sidste måltid inden natten, da det skulle mætte bedre. 

Ja jeg har givet ham vælling de sidste 2 nætter men ser ikke ud til at have den store effekt... I nat var vi oppe 1 gang i timen

Anmeld

17. januar 2012

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Ja jeg har givet ham vælling de sidste 2 nætter men ser ikke ud til at have den store effekt... I nat var vi oppe 1 gang i timen

Damn!  Så virker det sq nok  heller ikke med Benjamin  Jeg vil give det et forsøg i aften 

Anmeld

18. januar 2012

Jemion

Katte87 skriver:

Damn!  Så virker det sq nok  heller ikke med Benjamin  Jeg vil give det et forsøg i aften 

Fik grød i Noah-Elias i går aftes og vi har "Kun" været oppe 3 gange i nat

Anmeld

18. januar 2012

MaybeBaby

Jemion skriver:

Det er ikke sikkert, at dette gælder i jeres tilfælde, men på et tidspunkt havde Tristan en periode, hvor han vågnede ofte om natten og var lettere urolig om dagen, og vi droslede så ned på hans mængde af mad, og VUPTI: En dreng der max vågner 1 gang om natten.
Når han sover til natten, så sover han præcis 8 timer, før han vågner nu, så man kan lidt selv "bestemme", hvornår man vil op, selvom vi jo selvfølgelig bare putter ham omkring 20-21, når han er træt!
Måske hans mave er urolig af al den mængde mad?

Anmeld

18. januar 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Det er ikke sikkert, at dette gælder i jeres tilfælde, men på et tidspunkt havde Tristan en periode, hvor han vågnede ofte om natten og var lettere urolig om dagen, og vi droslede så ned på hans mængde af mad, og VUPTI: En dreng der max vågner 1 gang om natten.
Når han sover til natten, så sover han præcis 8 timer, før han vågner nu, så man kan lidt selv "bestemme", hvornår man vil op, selvom vi jo selvfølgelig bare putter ham omkring 20-21, når han er træt!
Måske hans mave er urolig af al den mængde mad?

Hmm det lyder alligevel interessant 

Men hvordan gjorde i? Når Benjamin er sulten - så kan jeg love for at han nok skal sige til! hehe. Så jeg ved ikke hvordan jeg skulle kunne give ham mindre mad? (men ville jo være dejligt, hvis han fik mere ro! .)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.