Hej alle pco piger
Jeg er for nyligt blevet gravid helt økologisk ved lidt hjælp af naturmedicin. Jeg vil gerne dele mine erfaringer med jer i håbet om, at nogle af jer kunne bruge dem til selv at blive gravid.
Jeg er 33 år og normalvægtig pco, ingen insulinresistens. Jeg har sjældent, næsten ingen menstruation, en del uønsket hår i ansigtet.
efter to års fertilitetsbehandling,der var utrolig stressfuld og smertefuld besluttede jeg at undersøge muligheder indenfor naturmedicin.
Helt tilfældigt kom jeg til at læse på nettet at naturmedicin der hedder hypofyses.comp, menstrUasen og gele royal anbafales til kvinder med uregelmæssig menstruation. Jeg købte det hele og begyndte at tage det hver dag.
Efter 20 dage fik jeg menstruation. Efter 2 måneder blev jeg gravid. Jeg er helt sikker på at det er naturmedicin der hjælp. Nu tager jeg frugtis femina.comp for at mindske risiko for abort.
Så piger, før I begynder at kaste penge og tid på fertilitetsbehandling prøv naturmedicin. Det er ikke sikkert det kan hjælpe alle, men det er værd at prøve....
Anmeld