størrelse 68 allerede???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Troldemommi

Frk. Himmelblå skriver:

Det lyder meget normalt, syne jeg 

Men hvorfor kategorien møbler? 

Katagorien er en fejl, jeg har fået det at vide :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

stm2812

Monica P skriver:

Lillefisen er lige blevet målt af sundhedsplejersken og var 65,5 cm lang og vejer 6,9 kilo :-)

Syntes hun er blevet så stor alt for hurtigt

Det vil sige hun nu bruger tøj i størrelse 68, er det bare mig der syntes det er meget tidligt, eller tager jeg fejl, hun bliver fire måneder om 8 dage

Ha en hyggelig fredag aften allesammen :-)

Min pige brugte str 68 da hun var 3.5 mdr.. Hun var 50 cm ved fødslen.. Men hun er også en stor pige.. Ved ikk hvad hun vejer men hun er nu 9 mdr og der går ikk længe før hun skal op i str 86 hendes fætter som er en uge yngre end hende bruger str 74 og det er alt alt for stort til ham stadig.. Så det rr vist bare meget forskelligt

Anmeld

13. januar 2012

annec

Monica P skriver:

Lillefisen er lige blevet målt af sundhedsplejersken og var 65,5 cm lang og vejer 6,9 kilo :-)

Det vil sige hun nu bruger tøj i størrelse 68, er det bare mig der syntes det er meget tidligt, eller tager jeg fejl, hun bliver fire måneder om 8 dage

Min søn er også 4 mdr.. Fr 2 uger siden målte han 68 cm og 8 kilo han har brugt str 68 i ca 4 uger nu

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Det lyder normalt nok, det var Isabella også i str. på det tidspunkt  Haha jeg kan slet ikke forholde mig til, at hun snart skal op i en str. 86 

Anmeld

24. januar 2012

mika.F

nu føler jeg bare at vores "lille" liam er kæmpe stor, han er 5måneder om 5dage, er 70cm lang og vejer 8,2kg... han bruger størrelse 80...

Anmeld

24. januar 2012

TrineMine86

Monica P skriver:

nu er min "lille" baby jo godt en dreng og har derfor lidt en anden kurve end pigerne men....

han er fra d. 7. oktober og derfor 3½ måned nu, vi var til sundhedsplejerske for 1 uge siden og hooold nu op, kan bedre forstå han er vokset ud af alt sit tøj, han var 69 cm lang og vejede 7.3 kg.

vi bruger str 74 i tøj og 68 i det tøj som er lidt stort i det.. men det meste er altså str 74 og det er IKKE for stort

hvordan skal det dog ikke ende hvis han fortsætter i den fart

Anmeld

24. januar 2012

TrineMine86

mika.F skriver:

nu føler jeg bare at vores "lille" liam er kæmpe stor, han er 5måneder om 5dage, er 70cm lang og vejer 8,2kg... han bruger størrelse 80...

nej nej han er da ikke stor..

min lille dreng er kun 3½ måned, er 69 cm lang og vejer 7.3 kg

Anmeld

24. januar 2012

mika.F

TrineMine86 skriver:

nej nej han er da ikke stor..

min lille dreng er kun 3½ måned, er 69 cm lang og vejer 7.3 kg

man kan jo kun håbe at de stopper på et tidspunkt med at vokse sådan, ellers bliver det måske en smuuuuule problematisk hen af vejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.