størrelse 68 allerede???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Troldemommi

Lillefisen er lige blevet målt af sundhedsplejersken og var 65,5 cm lang og vejer 6,9 kilo :-)

Syntes hun er blevet så stor alt for hurtigt

Det vil sige hun nu bruger tøj i størrelse 68, er det bare mig der syntes det er meget tidligt, eller tager jeg fejl, hun bliver fire måneder om 8 dage

Ha en hyggelig fredag aften allesammen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

maryjane

Vores bruger også en del 68 nu, hun bliver 4 mdr d. 27 ved dog ikke helt hvor lang hun er eller hvad hun vejer... Synes bare 62 var ved at sidde lige stramt nok nogengange

Anmeld

13. januar 2012

MorEllen

Jeg tror måske du har skrevet dit indlæg i det forkerte emne.. det ligger nemlig under køb og salg -> møbler...

Udover det vil jeg sige at det måske er tidlig, men slet ikke unormalt at bruge str 68 når man er 4 måneder. Det var minst to stk i min mødregruppe der gjorde det kan jeg huske..

Anmeld

13. januar 2012

Fenja09

Vores datter er 4 1/2 måned og hun er lige rykket op i 62, men nu er vores pige også meget lille og har været ude for en masse i sit korte liv. Tror ikke det er unormalt at din datter bruger 68 nu

/Fenja

Anmeld

13. januar 2012

Troldemommi

maryjane skriver:

Vores bruger også en del 68 nu, hun bliver 4 mdr d. 27 ved dog ikke helt hvor lang hun er eller hvad hun vejer... Synes bare 62 var ved at sidde lige stramt nok nogengange

Jeg syntes det går alt for stærkt, men det betyder vel bare at de får nok at spise og har det godt :-) Tak for dit svar

Anmeld

13. januar 2012

Troldemommi

Morellen skriver:

Jeg tror måske du har skrevet dit indlæg i det forkerte emne.. det ligger nemlig under køb og salg -> møbler...

Udover det vil jeg sige at det måske er tidlig, men slet ikke unormalt at bruge str 68 når man er 4 måneder. Det var minst to stk i min mødregruppe der gjorde det kan jeg huske..

Ups :-)

Jeg var vist lige lidt ivrig der :-)

Anmeld

13. januar 2012

maryjane

Monica P skriver:

Jeg syntes det går alt for stærkt, men det betyder vel bare at de får nok at spise og har det godt :-) Tak for dit svar

Ja mon ikke

Anmeld

13. januar 2012

Troldemommi

Fenja09 skriver:

Vores datter er 4 1/2 måned og hun er lige rykket op i 62, men nu er vores pige også meget lille og har været ude for en masse i sit korte liv. Tror ikke det er unormalt at din datter bruger 68 nu

/Fenja

Håber hun har det godt, hun er ihvertfald en skøn unge :-)

Anmeld

13. januar 2012

Fenja09

Monica P skriver:

Håber hun har det godt, hun er ihvertfald en skøn unge :-)

Hun har det godt og får det bedre hele tiden, tak

/Fenja

Anmeld

13. januar 2012

Frk. Himmelblå

Monica P skriver:

Lillefisen er lige blevet målt af sundhedsplejersken og var 65,5 cm lang og vejer 6,9 kilo :-)

Syntes hun er blevet så stor alt for hurtigt

Det vil sige hun nu bruger tøj i størrelse 68, er det bare mig der syntes det er meget tidligt, eller tager jeg fejl, hun bliver fire måneder om 8 dage

Ha en hyggelig fredag aften allesammen :-)

Det lyder meget normalt, syne jeg 

Men hvorfor kategorien møbler? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.