vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

th

Ønskeønskeønskebarn skriver:

hej piger...

ja som overskriften lyder så vil baby ikke sove fra klokken 17,00 og resten af aftenen indtil vi går i seng mellem ti og tolv... han er pyller hele aftenen og vil kun være hos mor.. han er to mdr. og en uge gammel... hvad er jeres erfaringer og har i noge gode råd da jeg meget gerne kunne tænke mig to hænder og arme bare engang imellem nogle aftener...

Skal lige siges han vil sove ved brystet men så snart jeg tager ham fra bliver han ulykkelig:-(

velkommen til vores søn er fra 28 juni og har har kun en gang sovet kl. 19.30 ellers er det omkring kl 21-22 hver dag og jeg er oppe 3 til 8 gange om natten, jeg har snart også prøvet alt.

så hvis du finder ud af noget høre jeg gerne fra dig.

Hilsen en mor der ikke har haft kæreste tid om aften i 6 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Ønskeønskeønskebarn

MaybeBaby skriver:

Det havde vi også rigtig mange problemer med da Tristan var godt 2 mdr. Jeg ville SÅ gerne have kærestetid, men der er ikke så meget at gøre ved det - men det ændrer sig heldigvis (Og ændrer sig også tilbage igen en overgang) Sover baby så ikke godt om natten? Tristan sov til kl 5/6 stykker, hvis han sov kl 22.

han bliver ammet omkring halv to og på en god nat  igen omkring klokken fem eller seks... men i denne tid er der slet ikke noget fast... det er vidt forskellig... han er født 14.11.11

Anmeld

13. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn er lige som du beskriver, han sover kun om aften ved brystet, jeg har så ammet ham i søvn i sengen hver dag siden han blev født for det var det eneste der virkede om aften og så når han falder i den dybe søvn, ca halvanden time efter jeg har lagt mig med ham, spytter han brystet ud og sover uden problemer.

Han sover så fast i vores seng, så jeg ligger faktisk ikke mærke til om han vågner meget om natten, da jeg i søvne bare ligger ham til og så sover han videre.

Men denne løsning passer ikke alle det er jeg klar over, men hér er den ok.

Ellers kan le anbefale slyngevuggen, det hjælper os meget om dagen og jeg ved der er mange der er glade for den til om dagen også, da den kan vugges til barnet sover og det er fantastisk til mange børn der har svært ved at falde i søvn.

Anmeld

13. januar 2012

MaybeBaby

Ønskeønskeønskebarn skriver:

han bliver ammet omkring halv to og på en god nat  igen omkring klokken fem eller seks... men i denne tid er der slet ikke noget fast... det er vidt forskellig... han er født 14.11.11

Ja, Tristan bliver 4 måneder i næste uge, og kan kun sige at du skal hænge i - det ændrer sig. Jeg lover! Kan du ikke lægge ham i liften og vugge ham frem og tilbage. Tristan plejer at være god til at falde i søvn selv, men det har også ændret sig, så vi har på de værste "Jeg gider ikke falde i søvn" aftener ham i liften og så holde i begge håndtag og lade liften støtte lige nedenunder knæene og så bukke lidt i knæene, så liften vugger. Sådan falder han i hvert fald i søvn 9/10 gange

Anmeld

13. januar 2012

Ønskeønskeønskebarn

MaybeBaby skriver:

Ja, Tristan bliver 4 måneder i næste uge, og kan kun sige at du skal hænge i - det ændrer sig. Jeg lover! Kan du ikke lægge ham i liften og vugge ham frem og tilbage. Tristan plejer at være god til at falde i søvn selv, men det har også ændret sig, så vi har på de værste "Jeg gider ikke falde i søvn" aftener ham i liften og så holde i begge håndtag og lade liften støtte lige nedenunder knæene og så bukke lidt i knæene, så liften vugger. Sådan falder han i hvert fald i søvn 9/10 gange

nej vil han ikke, heller ikke i vuggen som så fint hænger i loftet... men pyha jeg glæder mig til det vender så:-D  det er noget underligt noget, men synes man jo nok når det er første barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.