vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Ønskeønskeønskebarn

hej piger...

ja som overskriften lyder så vil baby ikke sove fra klokken 17,00 og resten af aftenen indtil vi går i seng mellem ti og tolv... han er pyller hele aftenen og vil kun være hos mor.. han er to mdr. og en uge gammel... hvad er jeres erfaringer og har i noge gode råd da jeg meget gerne kunne tænke mig to hænder og arme bare engang imellem nogle aftener...

Skal lige siges han vil sove ved brystet men så snart jeg tager ham fra bliver han ulykkelig:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Janni.

Har du prøvet at svøbe ham inden du ammer? Og så putte ham bagefter? 

Anmeld

13. januar 2012

Ønskeønskeønskebarn

Janni. skriver:

Har du prøvet at svøbe ham inden du ammer? Og så putte ham bagefter? 

ja og det hjælper ikke... han har aldrig brudt sig om at blive svøbt

Anmeld

13. januar 2012

Janni.

Ønskeønskeønskebarn skriver:

ja og det hjælper ikke... han har aldrig brudt sig om at blive svøbt

Silas brød sig heller ikke om det i starten, men efter få gange synes han faktisk om det. Værst var det nok for mig, jeg følte det som et overgreb på ham. 

Kan godt forstå at du ønsker lidt frihed/kæreste tid om aftenen. Har ikke lige nogen ideer hvad du ellers kan gøre, for at svøbe var dét der virkede her. 

Håber de andre piger har nogen gode råd. 

Anmeld

13. januar 2012

lycly

Vi har lidt det samme problem herhjemme. 

Har I prøvet at gøre sådan, at han ikke sover fx. efter kl. 16. Sådan så han er rigtig træt omkring kl. 18, så kan I putte ham. Ved så ikke hvor længe han sover, men så sover han måske en times tid, og måske er han så klar til at blive puttet igen kl. 21-22?

Anmeld

13. januar 2012

Ønskeønskeønskebarn

LunaLykke skriver:

Vi har lidt det samme problem herhjemme. 

Har I prøvet at gøre sådan, at han ikke sover fx. efter kl. 16. Sådan så han er rigtig træt omkring kl. 18, så kan I putte ham. Ved så ikke hvor længe han sover, men så sover han måske en times tid, og måske er han så klar til at blive puttet igen kl. 21-22?

han vågner omkring 15,30-16,00 og så kører den faktisk derfra... aner ikke hvad jeg skal stille op synes ALT er prøvet umiddelbart

Anmeld

13. januar 2012

lycly

han vågner omkring 15,30-16,00 og så kører den faktisk derfra... aner ikke hvad jeg skal stille op synes ALT er prøvet umiddelbart

Ja okay, kan godt se den er svær.. Men det er nok bare en periode. Min datter er snart 6 måneder, og hendes søvnrytmer har ændret sig rigtig mange gange.

Anmeld

13. januar 2012

Ønskeønskeønskebarn

LunaLykke skriver:

Ja okay, kan godt se den er svær.. Men det er nok bare en periode. Min datter er snart 6 måneder, og hendes søvnrytmer har ændret sig rigtig mange gange.

okay, godt at høre det ikke kun er her det er forvirrende... må jo bre hænge i så

Anmeld

13. januar 2012

modesty

Vi prøvede lidt det samme herhjemme, fra cirka kl. 18-19 til cirka 22-23 sov han ikke. Det varede i nogle uger, vel fra han var omkring 5 uger til 8-9 stykker. Nu hatr han en fast rytme der hedder: vågen cirka halvanden time og sove cirka 45 minutter fra morgen til aften kl. 22-23, hvor han så sover for natten.

Jeg glæder mig vildt meget til han begynder at sove for natten ved 20-tiden, så vi også kan få lidt voksentid :-)

Anmeld

13. januar 2012

MaybeBaby

hej piger...

ja som overskriften lyder så vil baby ikke sove fra klokken 17,00 og resten af aftenen indtil vi går i seng mellem ti og tolv... han er pyller hele aftenen og vil kun være hos mor.. han er to mdr. og en uge gammel... hvad er jeres erfaringer og har i noge gode råd da jeg meget gerne kunne tænke mig to hænder og arme bare engang imellem nogle aftener...

Skal lige siges han vil sove ved brystet men så snart jeg tager ham fra bliver han ulykkelig:-(

Det havde vi også rigtig mange problemer med da Tristan var godt 2 mdr. Jeg ville SÅ gerne have kærestetid, men der er ikke så meget at gøre ved det - men det ændrer sig heldigvis (Og ændrer sig også tilbage igen en overgang) Sover baby så ikke godt om natten? Tristan sov til kl 5/6 stykker, hvis han sov kl 22.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.