Er den ÆL test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

come2

Som overskriften lyder, er denne positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

kimfrit

ja den er lige så snart Æl reagere på noget sm helst er den positiv, den behøver ikke være lige så tydelig som test stregene, som der ellers står, da man på den måde måske ikke "når" sin ÆL, da den muligvis allerede har været der

Anmeld

13. januar 2012

come2

kimfrit skriver:

ja den er lige så snart Æl reagere på noget sm helst er den positiv, den behøver ikke være lige så tydelig som test stregene, som der ellers står, da man på den måde måske ikke "når" sin ÆL, da den muligvis allerede har været der

Jeg tog en igår som var svag. og så tog jeg den her idag som en meget tydeligere

Anmeld

13. januar 2012

Masig

Det er ikke helt rigtigt som kimfrit siger... En æl test har næsten altid to streger... Når den bliver positiv (dvs når teststregen er ligeså tydelig eller mere end kontrolstregen) så går der 24-48 timer før du har ÆL, så du kan sagtens nå det selvom den er helt positiv... Det er nemlig det smarte ved ÆL at LH (det hormon der giver ÆL) kommer inden ÆL og derfor kan påvises ved en test et døgns tid inden ÆL.. Derudover tager det 24 timer før ægget går til grunde, så der burde være masser af tid.. Hvis man har sex samme dag som den viser positiv, dagen efter og dagene fter igen er man rigtig godt dækket ind...

Og til dit spørgsmål: ja den ser meget positiv ud

Anmeld

13. januar 2012

come2

Masig skriver:

Det er ikke helt rigtigt som kimfrit siger... En æl test har næsten altid to streger... Når den bliver positiv (dvs når teststregen er ligeså tydelig eller mere end kontrolstregen) så går der 24-48 timer før du har ÆL, så du kan sagtens nå det selvom den er helt positiv... Det er nemlig det smarte ved ÆL at LH (det hormon der giver ÆL) kommer inden ÆL og derfor kan påvises ved en test et døgns tid inden ÆL.. Derudover tager det 24 timer før ægget går til grunde, så der burde være masser af tid.. Hvis man har sex samme dag som den viser positiv, dagen efter og dagene fter igen er man rigtig godt dækket ind...

Og til dit spørgsmål: ja den ser meget positiv ud

Tusind tak for svar.

Det er da egentlig en god måde at ramme det rette tidspunkt på. Jeg har endelig fået en normal cyklus tibage efter jeg havde en hormon forstyrrelse. Men det ser da ud til jeg får min ægløsning så

Anmeld

13. januar 2012

kekp

come2 skriver:

Som overskriften lyder, er denne positiv?

Jep meget positiv. Det er bare om at komme i sving god weekend. 

Anmeld

13. januar 2012

come2

kekp skriver:

Jep meget positiv. Det er bare om at komme i sving god weekend. 

Også god weekend til dig ;O)) - og tak for svar.

Anmeld

13. januar 2012

Masig

come2 skriver:

Tusind tak for svar.

Det er da egentlig en god måde at ramme det rette tidspunkt på. Jeg har endelig fået en normal cyklus tibage efter jeg havde en hormon forstyrrelse. Men det ser da ud til jeg får min ægløsning så

Det er der vist ingen tvivl om, så smut I bare ind i sengen og nyd hinanden hele weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.