Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kirsti skriver: Jo mon ik, super Best har også en 0.2%
Jo mon ik, super Best har også en 0.2%
Okey.. Det vil jeg da lige kigge efter...
Har du evt. et sted hvor man kan finde slanke opskrifter?
Synes det er lidt uoverskueligt herinde...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MariaKyedDK skriver: SÅDAN DER !!! OG HUSK - når du lige pludselig har lyst til at kaste det hele i vasken og mister din styrke så Læs dit eget indlæg igen ogm igen , og Husk på den styrke du akurat sidder med LIge nu... så skal det nok lykkeds, Glæder mig til at Følge dig..
SÅDAN DER !!! OG HUSK - når du lige pludselig har lyst til at kaste det hele i vasken og mister din styrke så Læs dit eget indlæg igen ogm igen , og Husk på den styrke du akurat sidder med LIge nu... så skal det nok lykkeds, Glæder mig til at Følge dig..
Tusind tak for dit skønne indlæg...
Nåh ja, Livretterne man har kan man vel stadig få bare med mindre osv, tænker jeg vil tilberede bagte rodfrugter ved siden hvis det passer til retten eller salat...
Kan man ikke godt det med rodfrugter?
Mira0911 skriver: Okey.. Det vil jeg da lige kigge efter... Har du evt. et sted hvor man kan finde slanke opskrifter? Synes det er lidt uoverskueligt herinde...
Nej desværre ikke
Synes det er sejt gået - Held og lykke.Her er det dog den anden vej det gælder for mig og kiloene der skal SÆTTE dig..og ikke kun på maven, så folk nogen gange tror at jeg er gravid
kirsti skriver: Held og lykke! Jeg er selv igang! Når jeg er lækkersulten om aftenen laver jeg gulerod og agurkestænger med dip. I netto har de en creme fraiche 0.2% der er kun 51cal pr 100g og så alm dip pulver
Held og lykke! Jeg er selv igang!
Når jeg er lækkersulten om aftenen laver jeg gulerod og agurkestænger med dip. I netto har de en creme fraiche 0.2% der er kun 51cal pr 100g og så alm dip pulver
Det var et rigtigt godt tip.
Ogheld og lykke Mira-Det skal du nok klare
Carina:-) skriver: Det var et rigtigt godt tip. Ogheld og lykke Mira-Det skal du nok klare
Den i netto hedder nicolais eller sådan noget det er 500g i
maryjane skriver: Held og lykke hvor er det sejt..
Held og lykke hvor er det sejt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128