Idag starter jeg et nyt "liv"..! Alt hvad der hedder sukkerholdige ting og sager her fra hjemmet ryger over højre skulder!! Jeg går på slankekur med fuld opbakning fra skønne A.. Kostplan skal laves helt om, motion skal tilføjes ind! Mit mål er de dejlige overskydende 15 kg der skal smides - Så jeg kan komme i mit eget tøj igen!!! Heldigvis er jeg for altid og evigt færdig med at skal være gravid nogensinde! Har mine to dejlige engler præcis dem jeg ønskede mig ligeså med faderen!
Jeg vil så tage et billede 1 gang i ugen eller hver 14. dag under hele forløbet med det samme tøj på hver gang - I håb om man skal se en ændring undervejs... 
Dagen idag går på at få lavet en madplan for en uge med slankemad...
Vi finder Wii'en frem igen... Jeg skal have købt et hularing.. En bog der hedder Flad mave - Stærk ryg dertil har jeg yogabolden man skal bruge... Så er jeg vidst også godt på vej...
Motion vil selvfølgelig også foregå udenfor med gåture og løb når jeg har lært at knibe... 
Så støtte og opbakning fra Jer vil være dejligt... Og jeg vil selvfølgelig give igen til Jer andre som er i samme båd... 
Sæt igang Mira!!!! 
Anmeld