Jeg starter et nyt liv idag!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Mira0911

Idag starter jeg et nyt "liv"..! Alt hvad der hedder sukkerholdige ting og sager her fra hjemmet ryger over højre skulder!! Jeg går på slankekur med fuld opbakning fra skønne A.. Kostplan skal laves helt om, motion skal tilføjes ind! Mit mål er de dejlige overskydende 15 kg der skal smides - Så jeg kan komme i mit eget tøj igen!!!  Heldigvis er jeg for altid og evigt færdig med at skal være gravid nogensinde!  Har mine to dejlige engler præcis dem jeg ønskede mig ligeså med faderen! 

Jeg vil så tage et billede 1 gang i ugen eller hver 14. dag under hele forløbet med det samme tøj på hver gang - I håb om man skal se en ændring undervejs... 

Dagen idag går på at få lavet en madplan for en uge med slankemad... 

Vi finder Wii'en frem igen... Jeg skal have købt et hularing.. En bog der hedder Flad mave - Stærk ryg dertil har jeg yogabolden man skal bruge... Så er jeg vidst også godt på vej... 

Motion vil selvfølgelig også foregå udenfor med gåture og løb når jeg har lært at knibe... 

Så støtte og opbakning fra Jer vil være dejligt... Og jeg vil selvfølgelig give igen til Jer andre som er i samme båd... 

Sæt igang Mira!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

marloutti

Sådan! Way to go... Jeg er også på vej til at tage de første spæde skridt ud i det "nye" liv som sund og aktiv... Held og lykke med det hele...

Anmeld

13. januar 2012

Christina.78

Mira0911 skriver:

Idag starter jeg et nyt "liv"..! Alt hvad der hedder sukkerholdige ting og sager her fra hjemmet ryger over højre skulder!! Jeg går på slankekur med fuld opbakning fra skønne A.. Kostplan skal laves helt om, motion skal tilføjes ind! Mit mål er de dejlige overskydende 15 kg der skal smides - Så jeg kan komme i mit eget tøj igen!!!  Heldigvis er jeg for altid og evigt færdig med at skal være gravid nogensinde!  Har mine to dejlige engler præcis dem jeg ønskede mig ligeså med faderen! 

Jeg vil så tage et billede 1 gang i ugen eller hver 14. dag under hele forløbet med det samme tøj på hver gang - I håb om man skal se en ændring undervejs... 

Vi finder Wii'en frem igen... Jeg skal have købt et hularing.. En bog der hedder Flad mave - Stærk ryg dertil har jeg yogabolden man skal bruge... Så er jeg vidst også godt på vej... 

Motion vil selvfølgelig også foregå udenfor med gåture og løb når jeg har lært at knibe... 

Så støtte og opbakning fra Jer vil være dejligt... Og jeg vil selvfølgelig give igen til Jer andre som er i samme båd... 

Sæt igang Mira!!!! 

Sådan!

og hvis du ikke allerede er medlem aå kom herind

https://www.facebook.com/groups/296738060361417/

Anmeld

13. januar 2012

Mira0911

Christina.78 skriver:

Sådan!

og hvis du ikke allerede er medlem aå kom herind

https://www.facebook.com/groups/296738060361417/

Hehe jeg er medlem... Hedder Dorthe Mira derinde... Skriver ikke lige mit efternavn... 

Anmeld

13. januar 2012

Mira0911

marloutti skriver:

Sådan! Way to go... Jeg er også på vej til at tage de første spæde skridt ud i det "nye" liv som sund og aktiv... Held og lykke med det hele...

Tusind tak....  Held og lykke til dig også... 

Anmeld

13. januar 2012

marloutti

Mira0911 skriver:

Tusind tak....  Held og lykke til dig også... 

Mange tak...

Anmeld

13. januar 2012

kirsti

Held og lykke! Jeg er selv igang!

Når jeg er lækkersulten om aftenen laver jeg gulerod og agurkestænger med dip. I netto har de en creme fraiche 0.2% der er kun 51cal pr 100g og så alm dip pulver

Anmeld

13. januar 2012

Mira0911

kirsti skriver:

Held og lykke! Jeg er selv igang!

Når jeg er lækkersulten om aftenen laver jeg gulerod og agurkestænger med dip. I netto har de en creme fraiche 0.2% der er kun 51cal pr 100g og så alm dip pulver

Tak for tippet... Mon ikke rema1000 også har creme fraiche med meget lav fedt indhold? 

Anmeld

13. januar 2012

kirsti

Mira0911 skriver:

Tak for tippet... Mon ikke rema1000 også har creme fraiche med meget lav fedt indhold? 

Jo mon ik, super Best har også en 0.2%

Anmeld

13. januar 2012

MariaKyedDK

Mira0911 skriver:

Sæt igang Mira!!!! 

SÅDAN DER !!! OG HUSK - når du lige pludselig har lyst til at kaste det hele i vasken og mister din styrke så Læs dit eget indlæg igen ogm igen , og Husk på den styrke du akurat sidder med LIge nu... så skal det nok lykkeds, Glæder mig til at Følge dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.