Kørsel Århus-Kalahafest tur/retur søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2009

birgittemarie

Nu har jeg sørme fået sidste øjebliks invitation til barnedåb hos én af mine bedste veninder søndag d. 22. marts, så jeg søger kørelejlighed i henhold til overskriften og det helst fra én, der agter sig hjem igen samme aften eller med ankomst til Århus før 10 søndag morgen.

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

Loggidut

årrrrh....hvis bare jeg troede jeg kunne køre klokken ti om søndagen, så var du sgu med i vores bil! måske skulle jeg stoppe med at drikke tidligt, og så kunne vi have dig med tilbage om søndagen?
Jeg ved jo ikke lige hvornår Line har tænkt at vågne dagen derpå?

Anmeld

9. marts 2009

Lise

Hmm..du bor sgu i den forkerte retning...

Andre der skal bruge kørsel til/fra Sjælland?

Anmeld

9. marts 2009

birgittemarie

Loggidut skriver:

årrrrh....hvis bare jeg troede jeg kunne køre klokken ti om søndagen, så var du sgu med i vores bil! måske skulle jeg stoppe med at drikke tidligt, og så kunne vi have dig med tilbage om søndagen?
Jeg ved jo ikke lige hvornår Line har tænkt at vågne dagen derpå?

Nej, nej, nej, nu stopper du. Du skal absolut ikke holde op med at drikke tidligt for at køre rundt med mig.
Men det var mægtig sødt af dig at tænke på mig.

Knus fra Birgitte

Anmeld

9. marts 2009

Astrid P

Det der må vi lige finde en løsning på, BM... Om ikke andet kan jeg måske lokke lidt med min søde mand, så kan han komme og hente os i den årle morgenstund!

Anmeld

9. marts 2009

birgittemarie

Astrid P skriver:

Det der må vi lige finde en løsning på, BM... Om ikke andet kan jeg måske lokke lidt med min søde mand, så kan han komme og hente os i den årle morgenstund!

Nøøøøøj, Astrid! Det kunne sørme være labert...

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.