Update: øv & av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

MariaKyedDK

Ja så kom miin Mens Nå men det positive i det, er da at jeg kender min krop ud og ind !! Og kan mærke det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

natasha2300

det er eg ked af at høre, skuffelsen er lige stor hvergang - mist ikke håbet - vi er mange piger i samme situation.. med så hårde prøvelser må der da komme noget godt ud af det i sidste ende  det tror jeg på 

Anmeld

13. januar 2012

Pige2009

Håber den er der næste gang

Anmeld

13. januar 2012

MariaKyedDK

natasha2300 skriver:

det er eg ked af at høre, skuffelsen er lige stor hvergang - mist ikke håbet - vi er mange piger i samme situation.. med så hårde prøvelser må der da komme noget godt ud af det i sidste ende  det tror jeg på 

Tark. Og Ja jeg tror og Håber også På at der kommer Noget godt ud af det på et tidspunkt , men som så mange siger : det kommer når du mindst venter det ! - men så tænker jeg på : hvornår venter jeg det mindst ... for lige nu har jeg en føelse af at det er en livskamp at blive gravid... 

Anmeld

13. januar 2012

MariaKyedDK

Baagøe skriver:

Håber den er der næste gang

Tark

Anmeld

13. januar 2012

MariaKyedDK

MEN ! Jeg har forresten besluttet mig for at holde pause i 5 måneder - ved ikke om det hjælper mig lidt!! men måske er det meget godt at bruge beskyttelse i 5 måneder hvor jeg ved at jeg med garanti IKKE bliver gravid...synes jeg stresser meget over det, vil så gerne have ønskebarn nr 2! men blir mere og mere frustreret... er der nogen af jer som har prøvet at holde pause i nogle måneder hvor i kunne slappe lidt af! ?

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

MariaKyedDK skriver:

Tark

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.