Øv & av :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Anonym trådstarter

Mens er på vej . men får sådan nogle stød , niv og jag, synes det er helt volsomt idag, har jeg ik prøvet før, og igår aftes havde jeg mega mens smerter.. men den er så ik kommet endnu min mens , men alt tegner på at den er SÅ MEGET på vej

ØØØØV!!!! men vi må bare op på hesten Igen, selvom jeg synes det er ved at være lidt opgivende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Mens er på vej . men får sådan nogle stød , niv og jag, synes det er helt volsomt idag, har jeg ik prøvet før, og igår aftes havde jeg mega mens smerter.. men den er så ik kommet endnu min mens , men alt tegner på at den er SÅ MEGET på vej

ØØØØV!!!! men vi må bare op på hesten Igen, selvom jeg synes det er ved at være lidt opgivende.

Begge mine graviditeter havde jeg mens smerter på dagen så der er måsje håb endnu

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Begge mine graviditeter havde jeg mens smerter på dagen så der er måsje håb endnu

tjaaah... vil være det bedste i hele verden ,, men tror ik man har så meget mens smerter og mens tegn hvis det var graviditet!!

Anmeld

13. januar 2012

Mor til matilde og gustav

Anonym skriver:

tjaaah... vil være det bedste i hele verden ,, men tror ik man har så meget mens smerter og mens tegn hvis det var graviditet!!

jeg havde os det samme da jeg vra gravid med matilde, så jeg for den måske stadig er håb

Anmeld

13. januar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Mine var ¨så slemme man troede det sad uden for livemoderen så det kan det sagtens være. må jo bare håbe

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Mor til lille Matilde skriver:

jeg havde os det samme da jeg vra gravid med matilde, så jeg for den måske stadig er håb

Tak skal du have

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Mine var ¨så slemme man troede det sad uden for livemoderen så det kan det sagtens være. må jo bare håbe

Jah Tak for de krydsede Finger...

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Skal Nok Komme med en update - og så viser jeg også hvem jeg er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.