Falsk positiv efter kun 10-15 min...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.583 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen,

Siger man en positiv test som vises efter 10-15 min., må regnes som værende falsk positiv?

Jeg tog testen, gik i bad - og kiggede på den, og så var den svag positiv, men med farve, og den kan klare strækt arm testen...

Jeg skulle have mens i dag eller imorgen, og den er taget med morgenurin..

Det er Valmed?

Kh Anonym (lige nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Godmorgen,

Siger man en positiv test som vises efter 10-15 min., må regnes som værende falsk positiv?

Jeg tog testen, gik i bad - og kiggede på den, og så var den svag positiv, men med farve, og den kan klare strækt arm testen...

Det er Valmed?

Kh Anonym (lige nu)

den kan sagtens Være bragende Positiv, Men synes du skal tage en NY test Imorgen tidlig, og så læse den af INDEN for tidsrammen, da Valmed tit og Ofte virker Af H Til

for dig...

Anmeld

13. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Godmorgen,

Det er Valmed?

Kh Anonym (lige nu)

kig på mit oplæg.. der er billede af min valmed...  nu har jeg taget en ny og den er negativ,, 

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej Igen,

Jeg har lige set dit indlæg omkring testen, og tænker hvor lang tid efter din kiggede på den igen?

Jeg må tage en ny test imorgen, men jeg tænkte blot at 10-15 min ikke var voldomt lang tid - og jeg har kun oplevet falske svage positive tests med Valmed, når der er gået flere timer - og det er kun sket enkelte gange..

Kh anonym

Anmeld

14. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej Igen,

Jeg har lige set dit indlæg omkring testen, og tænker hvor lang tid efter din kiggede på den igen?

Jeg må tage en ny test imorgen, men jeg tænkte blot at 10-15 min ikke var voldomt lang tid - og jeg har kun oplevet falske svage positive tests med Valmed, når der er gået flere timer - og det er kun sket enkelte gange..

Kh anonym

hvordan er det så gået? 

Anmeld

14. januar 2012

Mother-love

Hej. Altså jeg tog en test dagen før jeg skulle have mens. Og ventede 5 min. Men ingen positiv der troede jeg. For dagen efter tog jeg en test mere og den var så positiv efter de 5 min. Og så tog jeg den fra dagen før i toiletspanden og den var positiv også. Og jeg var gravid. Så ved ikke om man helt kan stole på det med falsk positiv. Tror det er enten eller, uanset hvor lang tid efter man kigger. Men synes da klart at du skal tage en test om nogle dage igen.

Anmeld

14. januar 2012

ekebiv

Jeg har ikke selv prøvet Valmed men jeg har efterhånden læst om RIGTIG mange herinde der har oplevet skyggestreger/falsk positive teste så jeg ville ikke stole på den. Køb en clearblue digital, de 80 kr i Matas er godt givet ud )

Anmeld

14. januar 2012

Vinker

Den 31. dec tog jeg en test om morgenen (rart nok lige at tjekke inden nytårsaften...) men den var negativ. Da vi så kom hjem fra fest der om natten kiggede jeg lige igen på testen og nu var der 2 streger..... Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle tro for ved at de der Valmed teste kan drille lidt.

Om morgenen den 2. januar tog jeg en ny test (også Valmed) og efter 5 min kom den anden streg stille frem. Jeg var dog lidt usikker på resultatet fordi det kom så sent og lige havde læst så meget herinde om hvordan de teste bare kan være misvisende så snart de bare går lidt over virkningstiden. Derfor købte jeg en Clearblue digital og tog en test om aftenen som sagde; GRAVID!

Håber du ender med at være lige så heldig

Anmeld

14. januar 2012

Vinker

Den 31. dec tog jeg en test om morgenen (rart nok lige at tjekke inden nytårsaften...) men den var negativ. Da vi så kom hjem fra fest der om natten kiggede jeg lige igen på testen og nu var der 2 streger..... Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle tro for ved at de der Valmed teste kan drille lidt.

Om morgenen den 2. januar tog jeg en ny test (også Valmed) og efter 5 min kom den anden streg stille frem. Jeg var dog lidt usikker på resultatet fordi det kom så sent og lige havde læst så meget herinde om hvordan de teste bare kan være misvisende så snart de bare går lidt over virkningstiden. Derfor købte jeg en Clearblue digital og tog en test om aftenen som sagde; GRAVID!

Håber du ender med at være lige så heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.