Vores sp har besøgt os 3 gange, og nu har jeg netop ringet til hende for at aftale en tid, nu når Sofie bliver 8 mdr. Så tror jeg faktisk heller ikke, hun kommer mere.
Egentlig synes jeg, det var lidt lidt i starten, da jeg intet anede om noget somhelst og alt bare var så nyt, spændende, krævende og lidt farligt ( er 1. gangs) men jeg har ringet til hende i tlf. tiden et par gange, og det synes jeg har været en stor hjælp.
Nu føler jeg egentlg ikke, at vi har det store behov længere. Det kunne da være meget sjovt at få Sofie målt og vejet og få at vide, at hun stortrives (et udtryk min sp bruger) samt at sidde og fortælle om alt det vores datter nu kan og gør, men der er mange, som har meget mere brug for sp, end vi har, og de skal bare have al den hjælp, de kan få.
Når jeg ikke synes, vi har det store behov for sp-hjælp længere, så skyldes det i høj grad, at jeg/vi har et godt netværk af venner incl. mg irl og ikke mindst baby.dk, hvor der på alle tider af døgnet (stort set) er én der er klog på røde numser, snot, opkast, tænder, frugtmos, afføring, parabener og saltet smør. Det er guld værd med sådan et netværk som vi har hér, og jeg mener faktisk, sp burde opfordre alle mødre til at finde et netværk på nettet.
- Helle - Hmmm. stadig med flexerbillede
Anmeld