Sundheds plejerske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

Anna-Rosa

Idag skal jeg have besøg af sundheds plejersken for sidste gang.. Glæder mig helt vildt til at se hvor tyk hun blevet siden sidst... altså på vægten:D Jeg synes godt nok ikke det er mange gange de kommer her anden gang...Er det mon fordi det er anden gang eller gælder det også for jeg førstegangsforældre? Jeg tror det er tredje eller fjerde gang hun kommer idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Tynen

Det er fordi du er 2. gangs har jeg ladet mig fortælle.
Der kommer de vist kun mellem 3-4 gange alt efter behov.

Har haft min rendede 6 gange indtil videre - Men det var fordi jeg havde det helt af *** til efter fødslen.

Det bliver spændende at høre hvor stor hun er blevet :)

Trine - Med SP fredag

Anmeld

5. marts 2008

Anna-Rosa

Ok Det er det sikkert.... Jeg skal nok keep you informed :D

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

hmmm...min har været her meget...lol...og det er fjerde gang for mit vedkommende...

måske har det noget med behov at gøre...tif har været lille og er blevet fulgt meget nøje, men jeg har så også selv bedt om hun skulle komme tit og ofte...når der har været opstart på nye ting...så som fra amning til flaske...og fra flaske til fast føde...så hun har været her tit...og elsker hende ....lol...tror sgu jeg vil bede hende komme igen når tif er blevet størrere...hæ hæ...hun er nu så hyggelig at drikke kaffe med.

det bliver spændene anna.R at høre hvordan det går...

knus fra sloggi...som får kaffegæster nu

Anmeld

5. marts 2008

Sille

Jeg har haft min 7 gange tror jeg,.. men det var også fordi jeg havde det giga dårlig efter fødslen... Men det burde vel ikke gå ned fordi man er anden gangs mor.. sp kommer vel for at se om barnet trives.. og det er jo et andet barn såhhhh....

Anmeld

5. marts 2008

ka li ja

hvis du har brug for hun kommer mere så skal du bare spørge.
og ja det er nok fordi du er 2.gangs..
jeg har fået 2 ekstra besøg fordi jeg syntes 3 gange var for lidt!

Anmeld

5. marts 2008

Mikkelmusen

jeg tror vores har været her en ca 10 gange...

Hun har skrevet i bogen 9 gange, og har vist været her 1-2 gange hvor der ikke blev skrevet fordi Filuca sov og det egentlig bare var mig der havde brug for at snakke. Vi har også fået en hård start... Jeg har i hvert fald. :S

Anmeld

5. marts 2008

Joan ( Smallie )

tror min sp har været her 8 gange og jeg gider hende ikke rigtig for følger hun går mere op i vores privat liv en min knægt. Og had kommer det hende ved bare knægten har det godt.
Så nu kommer hun den 19 igen og håber på det bliver sidste gang

Joan som har været en tur i haven med knægten

Anmeld

5. marts 2008

Anna-Rosa

Så har hun været der og for sidste gang, dog ville hun gerne have at jeg skabe "et behov" i det nye år, så jun kunne komme ud ag se huset... Så mn ikke der er noget med noget hård mave til den tid?:P

Rosens mål:
-hoved 44,5 -vægt 10,0 -længde 74

Anna-Mai´s mål på samme tid dengang:
Hoved 44,5 -vægt 10,1 længde 74

ER DET IKKE VIIILDT AT DE FØLGES SÅDAN? Og det har de næsten gjort fra DAY ONE!

Anmeld

5. marts 2008

Anja

Jeg er førstegangs og hos mig har hun kun været 3 gange .... hun kommer igen når han er 9 mdr (altså den 31. marts) og så kommer hun ikke mere. Synes ikke det er ret meget, men har nu egentligt ikke haft behov for mere. Hvis der skulle være noget kan man jo også tage til åbenthus, det har vi hveranden mandag her i kommunen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.