Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneH skriver: Det lyder til at være en rigtig fin dreng I skal have. Dog er det jo ikke altid rigtig den vægt de skønner dem til. Min søsters pige blev skønnet til 3500 g. 6 timer før fødsel og da hun så kom ud var hun "kun" 3000 g. Men håber du snart får lov til at se og holde ham.
Det lyder til at være en rigtig fin dreng I skal have. Dog er det jo ikke altid rigtig den vægt de skønner dem til. Min søsters pige blev skønnet til 3500 g. 6 timer før fødsel og da hun så kom ud var hun "kun" 3000 g.
Men håber du snart får lov til at se og holde ham.
ja vi glæder os også efterhånden SUPER meget, og nej ved skam godt det kun er et skøn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Höör skriver: Hvor hyggeligt og spændende hvornår du så føder jeg er ærlig nu jeg tror nul og niksen biksen på deres skøn mere overhoved de kurver der så ville tegne sig hvis det stemte ville være så alarmerende at han skulle ud nu og det vælger de ikke så tror ikke på dem men jeg er 40+2 Idag endnu er JM besøg og fra sidste uge til idag er eneste ændring at jeg har åbnet mig på tykkelse med en cm så vi tager en god portion tid over tiden
Hvor hyggeligt og spændende hvornår du så føder jeg er ærlig nu jeg tror nul og niksen biksen på deres skøn mere overhoved de kurver der så ville tegne sig hvis det stemte ville være så alarmerende at han skulle ud nu og det vælger de ikke så tror ikke på dem men jeg er 40+2 Idag endnu er JM besøg og fra sidste uge til idag er eneste ændring at jeg har åbnet mig på tykkelse med en cm så vi tager en god portion tid over tiden
ved skam godt at det kun er et skøn de kommer med og det svinger meget fra JM til JM men har en studerende med rundt når jeg kommer og de kommer hver med deres bud og de ligger med 100 grams forskel så syntes det er lidt nemmere og tro på, men var selv de 3800 gram da jeg blev født og kæresten var 4000 gram så det vil ikke usansynligt at man selv får et barn i den vægt...
CmarianN skriver: Kan godt forstå du gerne bare vil have ham ud Vi var en tur på FG i dag da de til JM synes hjerterytmen hos Junior var for hurtigt. Heldigvis efter en time med kurve var det fuldt ud tilfredsstillende Min blev i dag skønnet til 3500 gr. ca.. Jeg har 2 uger til termin endnu! Håber ikke det bliver en kæmpe baby, men tror det nu faktisk ikke. Har godt nok en stor mavse, men har også en del forstervand Alt mulig held og lykke til dig (og mig OG de andre i gruppen )
Kan godt forstå du gerne bare vil have ham ud
Vi var en tur på FG i dag da de til JM synes hjerterytmen hos Junior var for hurtigt. Heldigvis efter en time med kurve var det fuldt ud tilfredsstillende
Min blev i dag skønnet til 3500 gr. ca.. Jeg har 2 uger til termin endnu!
Håber ikke det bliver en kæmpe baby, men tror det nu faktisk ikke. Har godt nok en stor mavse, men har også en del forstervand
Alt mulig held og lykke til dig
(og mig OG de andre i gruppen )
det er også en god størrelse du venter dig
tusind tak og i lige måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128