forhåbentlig sidste JM besøg i dag inden jeg føder :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

oOhelene&larsOo

Har i dag været hos JM og hun har nu skønnet ham til og veje omkring 3500 gram nu og hun vil skyde ham til og blive godt 3800 gram ved termin om en uge. OG max. 4000 gram hvis jeg går over tid med ham, som hun sagde og håbede på at det ikke skete for mig  og så fik jeg da lige at vide at min krop åbenbart er skabt til at føde store børn med den størrelse jeg selv havde da jeg blev født og med den højde og krops bygning jeg har  så hun vil ikke blive overrasket hvis han var mellem 3800-4000 gram når han kom ud  så nu må han altså gerne komme ud før tid før han bliver så stor 

Hvordan går det med jer andre???? hvad har i fået skønnet til her sidst i graviditeten??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

kekp

oOhelene&larsOo skriver:

Har i dag været hos JM og hun har nu skønnet ham til og veje omkring 3500 gram nu og hun vil skyde ham til og blive godt 3800 gram ved termin om en uge. OG max. 4000 gram hvis jeg går over tid med ham, som hun sagde og håbede på at det ikke skete for mig  og så fik jeg da lige at vide at min krop åbenbart er skabt til at føde store børn med den størrelse jeg selv havde da jeg blev født og med den højde og krops bygning jeg har  så hun vil ikke blive overrasket hvis han var mellem 3800-4000 gram når han kom ud  så nu må han altså gerne komme ud før tid før han bliver så stor 

Hvordan går det med jer andre???? hvad har i fået skønnet til her sidst i graviditeten??? 

Sikke en stor fin dreng Krydser fingre for at du føder til tiden, men ellers hører man jo tit at de faktisk taber sig lidt hvis man går over tid, fordi moderkagen begynder at fungere mindre optimalt, men det er nok forskelligt.

Jeg var til JM sidste torsdag, der skønnede hun ham til 2900 g. Skal til JM igen på torsdag, så det bliver spændende at høre hvad hun skønner der

Både min mand og jeg er ikke så store, så hun mener at vi også får en lille baby, men det er også fint

Anmeld

13. januar 2012

oOhelene&larsOo

kekp skriver:

Sikke en stor fin dreng Krydser fingre for at du føder til tiden, men ellers hører man jo tit at de faktisk taber sig lidt hvis man går over tid, fordi moderkagen begynder at fungere mindre optimalt, men det er nok forskelligt.

Jeg var til JM sidste torsdag, der skønnede hun ham til 2900 g. Skal til JM igen på torsdag, så det bliver spændende at høre hvad hun skønner der

Både min mand og jeg er ikke så store, så hun mener at vi også får en lille baby, men det er også fint

ej hvor bliver det også spændende og høre hvad størrelsen er på jeres på torsdag 

hvor langt er du henne nu? 

Anmeld

13. januar 2012

kekp

oOhelene&larsOo skriver:

ej hvor bliver det også spændende og høre hvad størrelsen er på jeres på torsdag 

hvor langt er du henne nu? 

Ja det bliver rigtig spændende.

Jeg er 38+4 idag

Anmeld

13. januar 2012

oOhelene&larsOo

kekp skriver:

Ja det bliver rigtig spændende.

Jeg er 38+4 idag

okay 

Anmeld

13. januar 2012

AnneH

oOhelene&larsOo skriver:

Det lyder til at være en rigtig fin dreng I skal have. Dog er det jo ikke altid rigtig den vægt de skønner dem til. Min søsters pige blev skønnet til 3500 g. 6 timer før fødsel og da hun så kom ud var hun "kun" 3000 g.

Men håber du snart får lov til at se og holde ham.

Anmeld

13. januar 2012

Møn-Mor

Det bliver da spændende at se, hvor stor den bette rent faktisk er når han kommer ud .

Jeg selv er også spændt på det, da jordemoder mener, at baby kommer over de 3500 g og min kæreste og jeg er nogle lave starutter på henholdsvis 157 cm og 169 cm, men vi begge var "standard babyer" da vi selv kom til verden. Jeg vejede 3450 g og han vejede 3650 g.

Mit eget bud på vægt er omkring de jævne 3500 g - tror ikke baby ligger over gennemsnittet, som jordemoder ellers mener.
Så ja det bliver spændende at se, hvor meget den bette egentlig vejer ved ankomst.

Anmeld

13. januar 2012

Carl-Emil's mor

oOhelene&larsOo skriver:

Hvor hyggeligt og spændende hvornår du så føder jeg er ærlig nu jeg tror nul og niksen biksen på deres skøn mere overhoved de kurver der så ville tegne sig hvis det stemte ville være så alarmerende at han skulle ud nu og det vælger de ikke så tror ikke på dem men jeg er 40+2 Idag endnu er JM besøg og fra sidste uge til idag er eneste ændring at jeg har åbnet mig på tykkelse med en cm så vi tager en god portion tid over tiden

Anmeld

13. januar 2012

CmarianN

oOhelene&larsOo skriver:

Kan godt forstå du gerne bare vil have ham ud 

Vi var en tur på FG i dag da de til JM synes hjerterytmen hos Junior var for hurtigt. Heldigvis efter en time med kurve var det fuldt ud tilfredsstillende 

Min blev i dag skønnet til 3500 gr. ca.. Jeg har 2 uger til termin endnu!

Håber ikke det bliver en kæmpe baby, men tror det nu faktisk ikke. Har godt nok en stor mavse, men har også en del forstervand 

Alt mulig held og lykke til dig 

(og mig OG de andre i gruppen )

Anmeld

13. januar 2012

CmarianN

Höör skriver:

Hvor hyggeligt og spændende hvornår du så føder jeg er ærlig nu jeg tror nul og niksen biksen på deres skøn mere overhoved de kurver der så ville tegne sig hvis det stemte ville være så alarmerende at han skulle ud nu og det vælger de ikke så tror ikke på dem men jeg er 40+2 Idag endnu er JM besøg og fra sidste uge til idag er eneste ændring at jeg har åbnet mig på tykkelse med en cm så vi tager en god portion tid over tiden

Pøj pøj med et hele når det nu behager ham lille banditten at se dagens lys (for dit vedkommende, forhåbentlig snart) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.