Nå piger!!!! føder i ikke snart!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

CmarianN

Møn-Mor skriver:

Her er ikke optakt til noget endnu med 10 dage til termin.

Jeg havde nogle kraftige plukveer i sidste uge pga. blærebetændelse, men der er ikke noget under optrapning p.t.

Kæresten synes nu også, at jeg skal vente til termin for, som han siger: "Jeg har altså ikke tid til en fødsel lige nu, skal både på jagt på lørdag, ha' afleveret bil i Ringsted på mandag til reparation (hvilket jeg skal hjælpe med) og hente gyllevogn i Kalundborg med traktor på tirsdag" . Note: Vi bor på Møn.

Tror nu nok herren i huset tager sig tid, hvis baby insisterer på at ankomme før tid .

/Winnie

Jeg EEEELSKER bare de der "nu må du altså ik lige føde ordre, for det har JEG ikke tid til" :-P

Jeg får dem konstant af veninder der skal på skiferie, har eksamner eller min mands arbejde - de har tilmed sagt at jeg helst ikke må føde ugen op til termin (39+), for der er underbemandet og Thomas og min søster (som også arbejder der og som også skal med til fødslen) har åben-luk vagter HVER dag!!

Ammen super, så holder jeg liiige inde - N O T !!!!

Er i min tilstand ikke villig til at indgå den form for kompromis ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Møn-Mor

CMarianN

Nej nu vil vi gerne have baby ud uanset, hvor godt det passer omgivelserne!
Jeg er nået det punkt, at nu må bebs altså gerne titte ud og vise mig hvordan den ser ud, for jeg føler mig kun tyk, usexet og immobil med væske i kroppen og et indre varmeapparat der er fuldstændig umuligt at regulere, så jeg har konstant hedeture .
Så glææææder mig nærmest til fødslen og smerterne - bare for at få min krop tilbage og se guldklumpen .

/Winnie

Anmeld

14. januar 2012

CmarianN

Møn-Mor skriver:

CMarianN

Nej nu vil vi gerne have baby ud uanset, hvor godt det passer omgivelserne!
Jeg er nået det punkt, at nu må bebs altså gerne titte ud og vise mig hvordan den ser ud, for jeg føler mig kun tyk, usexet og immobil med væske i kroppen og et indre varmeapparat der er fuldstændig umuligt at regulere, så jeg har konstant hedeture .
Så glææææder mig nærmest til fødslen og smerterne - bare for at få min krop tilbage og se guldklumpen .

/Winnie

Ja, lige mine ord :-)

Anmeld

16. januar 2012

Fru Aagaard

TbCp skriver:

Aj undskyld!!!

Håber i kan holde ventetiden ud.... NU varer det ikke længe inden i har jeres guld i armene så hold ud! Det er det hele værd

Det håber vi da at vi gør

Utålmodigheden er meget stor fra alles sider af, og vi glæder os SÅ meget.. Har termin på lørdag d. 21-1-12...

Anmeld

17. januar 2012

tilde24

Hej alle sammen

Ja jeg er godt nok også utålmodig havde trermin i søndags, og var ved jordmor idag som har skønnet Lauritz til 4200g det bliver en basse uden lige men i men inden næste uge er omme har jeg født for ellers sætter de mig igang mandag så nu er vente tiden snart over, men det værste er den bækkenløsning som er ved at tage livet af mig efterhånden. '

Men pøj pøj til jer alle

Anmeld

17. januar 2012

CmarianN

tilde24 skriver:

Hej alle sammen

Ja jeg er godt nok også utålmodig havde trermin i søndags, og var ved jordmor idag som har skønnet Lauritz til 4200g det bliver en basse uden lige men i men inden næste uge er omme har jeg født for ellers sætter de mig igang mandag så nu er vente tiden snart over, men det værste er den bækkenløsning som er ved at tage livet af mig efterhånden. '

Men pøj pøj til jer alle

Rart at kunne se en ende på det i form af en plan :-)

Håber da du når at gå i fødsel af dig selv og at bassen er lidt mindre end skønnet ;-)

Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.