Nå piger!!!! føder i ikke snart!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

TbCp

Aj undskyld!!!

Håber i kan holde ventetiden ud.... NU varer det ikke længe inden i har jeres guld i armene så hold ud! Det er det hele værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

oOhelene&larsOo

TbCp skriver:

Aj undskyld!!!

Håber i kan holde ventetiden ud.... NU varer det ikke længe inden i har jeres guld i armene så hold ud! Det er det hele værd

hader vente tiden den er virkelig frygtelig!!!!!!  nu må det gerne snart være tak!!!

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

Jeg tænkte faktisk lige det samme idag.. Vi er jo lige straks halvvejs igennem januar.. Der må da snart komme baby boom

Bare fordi vi har "snydt" lidt med at få dem før tid.. Så er jeg spændt på jeres vejne

Anmeld

12. januar 2012

-Sigrid-

Har lige fået kørt en strimmel idag - havde veer med 7 mins interval  - kunne næsten ikke mærke det, og det er ikke blevet meget værre, men jo, lige om lidt kommer der en baby til Esbjerg! 

Anmeld

13. januar 2012

kekp

TbCp skriver:

Aj undskyld!!!

Hehe jo nu må det gerne snart være

10 dage til termin

Anmeld

13. januar 2012

AnneH

TbCp skriver:

Aj undskyld!!!

Hehe.. jeg har også tænkt på det de sidste par dage!!

Jeg havde termin i dag, men hvor er det dejligt at være mor. Kan dog godt savne min gravide mave en gang imellem.

Håber I alle får en rigtig god fødsel når I kommer der til.

Anmeld

13. januar 2012

AnneH

-Sigrid- skriver:

Har lige fået kørt en strimmel idag - havde veer med 7 mins interval  - kunne næsten ikke mærke det, og det er ikke blevet meget værre, men jo, lige om lidt kommer der en baby til Esbjerg! 

Ihhh.. hvor spændende.

Håber snart at baby kommer ud

God fødsel

Anmeld

13. januar 2012

Malene76

TbCp skriver:

Aj undskyld!!!

Er total utålmodig med termin på søndag.  Jeg har dog ikke optræk til noget som helst. Jeg ser så meget frem til at få ham ud til os, selvom jeg synes fødslen er noget af en udfordring for mig. Glæder mig til det er overstået.

KH Malene som håber I nyder jeres små guldklumper.

Anmeld

13. januar 2012

Møn-Mor

Her er ikke optakt til noget endnu med 10 dage til termin.

Jeg havde nogle kraftige plukveer i sidste uge pga. blærebetændelse, men der er ikke noget under optrapning p.t.

Kæresten synes nu også, at jeg skal vente til termin for, som han siger: "Jeg har altså ikke tid til en fødsel lige nu, skal både på jagt på lørdag, ha' afleveret bil i Ringsted på mandag til reparation (hvilket jeg skal hjælpe med) og hente gyllevogn i Kalundborg med traktor på tirsdag" . Note: Vi bor på Møn.

Tror nu nok herren i huset tager sig tid, hvis baby insisterer på at ankomme før tid .

/Winnie

Anmeld

14. januar 2012

CmarianN

Haha altså :-D 

95% af graviditeten er gennemført i dag - 14 dage til termin!

Tror Junior over de sidste dage har sat sig fast i bækkenet og nu kan jeg nogen gange også mærke mine plukveer ;-)

Havde en del hvid udflåd i starten af denne uge.

Men puha hvor jeg ligenu IKKE kan overskue hvis vi først får et februar barn

Er bare så spændt på hvilket køn den lille er altså :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.