Sælges: fifa 09, 10 og 11 til ps3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.078 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Nadia&Daniel

Sælges:

Fifa 09 (PS3) - rigtig god stand (min mand har passet godt på dem) - pris: 40.- (jeg betaler porto som brev), vist du vil hente selv (Kgs. Lyngby): 20.-

Fifa 10 (PS3) - rigtig god stand (min mand har passet godt på dem) - pris: 65.- (jeg betaler porto som brev), vist du vil hente selv (Kgs. Lyngby): 50.-

Fifa 11 (PS3) - rigtig god stand (min mand har passet godt på dem) - pris: 100.- (jeg betaler porto som brev), vist du vil hente selv (Kgs. Lyngby): 85.-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2012

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Sælges:

Fifa 09 (PS3) - rigtig god stand (min mand har passet godt på dem) - pris: 40.- (jeg betaler porto som brev), vist du vil hente selv (Kgs. Lyngby): 20.-

Fifa 10 (PS3) - rigtig god stand (min mand har passet godt på dem) - pris: 65.- (jeg betaler porto som brev), vist du vil hente selv (Kgs. Lyngby): 50.-

Fifa 11 (PS3) - rigtig god stand (min mand har passet godt på dem) - pris: 100.- (jeg betaler porto som brev), vist du vil hente selv (Kgs. Lyngby): 85.-

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

Op med dig

Anmeld

17. februar 2012

Nadia&Daniel

Sælges:

Anmeld

3. marts 2012

Nadia&Daniel

12. marts 2012

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Sælges:

Anmeld

24. marts 2012

Nadia&Daniel

Er der slet ikke noget fodbold-gale drenge med en fifa som skal have sådan et spil??

Anmeld

30. marts 2012

Nadia&Daniel

6. april 2012

Nadia&Daniel

FIFA 11 reseveret

Anmeld

13. april 2012

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

FIFA 11 reseveret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.