Skoldkopper, part ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. marts 2009

Rasmine

Hvad ville I gøre?
Jeg skal jo til eksamen fredag, kl. 13.
Rasmus får flere og flere skoldkopper, og at dømme efter Mille's omgang, bliver han ikke klar til vs fredag. (måske mandag )
Lars er i Tyskland til nogle møder, svigerfar på job, barnepigen i skole, og Mormor ved jeg ikke helt endnu om hun kan.
Hvis ikke Mormor kan, har jeg 2 muligheder:
  • Tigge og be' vs. om ikke godt de vil tage ham, det bliver lige i middagsluren fra ca. 11.30-14.30
  • Tage ham med til eksamen og bare håbe på han sover?

Lort, lort, lort, ikke særlig fedt at gå og stresse over det.
Hvad er alternativet, please kom med forslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

Loggidut

Hvad med sådan en simpelt ting som en nabo, som i måske kender godt?
Hmmm, eller smil pænt til Tynen!

Jeg ville ikke vælge nogen af de løsninger som du har stillet op, for det er bare så frustrerende at skulle tigge VS om at tage et sygt barn, og omvendt kræver din eksamen at du kan samle dig 100% uden at have en syg unge på skødet.

Kan du ikke snakke godt med en af de andre i din klasse, om de evt. kunne se efter ham mens du er inde til eksamen...det kunne måske løse lidt problemer?

aj jeg ved det ikke, men nøj hvor jeg håber han bliver frisk...ellers må manden sgu tage fri den ene dag! (hvis han selv var syg, ville han jo heller ikke tage til de møder, og det er jo din fremtid!)

Anmeld

8. marts 2009

Rasmine

Jeg skal op kl. 13, dvs. lige MIDT i luren.
Rasmus er ikke bare sådan én man overlader til nogen han ikke kender.
Der går nogle timer inden han lige har set folk an.

Lars har møder torsdag + fredag dernede, RET vigtige med nogle folk som kommer fra Chile, for at mødes med ham, så han kan ikke bare lige tage fri.

Og ja, det er min fremtid, det er han også klar over, og har lige arrangeret at svigerfar kommer nogle timer i morgen formiddag + tirsdag + torsdag og tager Razz så jeg kan få læst og forberedet mig.
(Han arbejder kun onsdag + fredage)

Naboen er ikke meget bevendt, de har en lille én på 5½ md., og er ikke ret interesserede i at få skoldkopper lige nu, jeg har tilbudt de gerne må få nogle.

Jeg håber virkelig min mutti kan passe ham.

Jeg kan mærke jeg stresser for vildt, mit blodtryk er vist noget højt lige nu.
Men er ret lettet over svigerfar tager ham om formiddagen nu.

Anmeld

9. marts 2009

Rasmine

Update:
Momse kommer og passer Rasmus fredag, hun fik byttet.
Og mens han sover, går jeg stærkt ud fra hendes af og til ADHD lignende tilstande, med indbyggede tvangstanker mod nullermænd og lign. vil komme op til overfladen = HÅBER HUN GØR HYTTEN RENT!
Og så laver hun aftensmad til den trætte eksaminist!

Så kører det for mig igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.