Grøntsagsmos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Happiness

foto på lærred skriver:

Hvis man ikke skal bruge grøntsagerne i kartoflemos hvordan gør du så? Feks blomkål: Koger det og moser du det så bare og giver det med lidt mælk eller hvordan og hvorledes?

Jeg har indtil videre blandet pastinak med de andre grøntsager. (rettere sagt pastinak og gulerod, da det er det eneste han kan få ned ) Men regner med han bare får en most advokado idag. Blandet med lidt mælk. 

For han bliver jo lidt nød til at spise andet end gulerod, så han ikke bliver helt orange... Og gider ikke et kræsent barn senere, så ville jo gerne at han var "alt-ædende"....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Happiness

Maja_4000 skriver:

Sådan gjorde Caroline også Men på et tidspunkt synes jeg hun skulle lære at tygge (og det synes sp for den sags skyld også ) så jeg kom bare 2 - 3 ærter i hendes mos (Ellers var der jo mange at fiske udenom , hvis hun stadig ikke gad dem) .. Og så prøvede vi hver - hver anden aften .. Efter en uges tid , var hun ikke ved at kaste op og den dag idag ELSKER hun stadig ærter Hehe 

Kunne være man skulle bruge det trick Nu har bettemanden jo også fået en tand, og noget skal han vel bruge den til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.