Tøj i gave - falder ikke lige i smag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg plejer at give lillepigen det på, når vi ses med den/dem, der har givet tøjet, og resten af tiden ligger det gemt væk et eller andet sted - og jeg er ofte udsat for dette .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvad gør i hvis i får noget tøj til jeres barn/børn som ikke liiiige falder i jeres smag?

Jeg bruger det som ekstra i vuggestuen

Retter lige: Hvis det IKKE kan byttes!

Ehm , siger til dem det ikke lige er mig 

Folk køber ikke tøj til Oscar fordi de ved hvor kræsen jeg er , og de har overhovedet ikke forstand på det .. Så hvis han får noget i gave , som jeg ikke kan li , får han det ganske enkelt ikke på ..
Hvis de spørg , siger jeg bare et det ikke lige var mig ...
Sagde jeg engang til svigermor , og hun sagde bare : øv så skulle jeg alligevel ha fået byttemærke på ...
She knows me  

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Jeg plejer at give lillepigen det på, når vi ses med den/dem, der har givet tøjet, og resten af tiden ligger det gemt væk et eller andet sted - og jeg er ofte udsat for dette .

Også her! Mange mener det er en forkælet holdning, men helt ærligt.. Hvor mange vil give deres barn grimt tøj på??

Anmeld

12. januar 2012

BinaMor

det har jeg ik prøvet. men nu går jeg hellere ikke synderligt op i mine børns tøjstil de er 3 og 1 år såehh.. de behøver ikke dele min tøjsmag endnu. hehee. andet end det skal være rent og ikke for slidt.

Anmeld

12. januar 2012

BinaMor

Anonym skriver:

Også her! Mange mener det er en forkælet holdning, men helt ærligt.. Hvor mange vil give deres barn grimt tøj på??

mig

jeg hader feks hellokitty og lyserødt tøj men min 3årige elsker det så det må hun gerne få på

dvs jeg putter min pige i grimt tøj. børnene er  glade og dem der har været så søde at give os tøj blir glade.

Anmeld

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Jeg synes, det er en forkælet holdning, hvis man brokker sig over det. Men hvis man intet siger til nogen, kommer det vel ikke andre ved? Og nej, jeg vil ikke have, min datter går i tøj, jeg ikke bryder mig om.

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Jeg synes, det er en forkælet holdning, hvis man brokker sig over det. Men hvis man intet siger til nogen, kommer det vel ikke andre ved? Og nej, jeg vil ikke have, min datter går i tøj, jeg ikke bryder mig om.

Det ville da også være synd for giveren at man udtrykker utaknemmelighed

Anmeld

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Anonym skriver:

Det ville da også være synd for giveren at man udtrykker utaknemmelighed

Der kunne jeg nemlig aldrig finde på. Jeg siger pænt tak, og hvad jeg herefter gør med det, er op til mig - i hvert fald i min verden

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Der kunne jeg nemlig aldrig finde på. Jeg siger pænt tak, og hvad jeg herefter gør med det, er op til mig - i hvert fald i min verden

Anmeld

12. januar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Hvad gør i hvis i får noget tøj til jeres barn/børn som ikke liiiige falder i jeres smag?

Jeg bruger det som ekstra i vuggestuen

Retter lige: Hvis det IKKE kan byttes!

Jeg bytter det hvis det kan byttes, hvis ikke ligger det som ekstra sæt i dagplejen.

Og hvis det overhovedet ikke er mig, og ikke kan byttes så giver jeg det til genbrug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.