Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad gør i hvis i får noget tøj til jeres barn/børn som ikke liiiige falder i jeres smag?
Jeg bruger det som ekstra i vuggestuen
Retter lige: Hvis det IKKE kan byttes!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg bytter det til noget andet
Anonym skriver: Hvad gør i hvis i får noget tøj til jeres barn/børn som ikke liiiige falder i jeres smag? Jeg bruger det som ekstra i vuggestuen
Jeg bruger det som ekstra i vuggestuen eller når hun skal passes (overnatning)/hentes af andre
Bytter - hvis muligheden er der..
Har desværre nogle som ikke altid får byttemærke på (eller selv klipper mærkerne af)
Jeg putter det simpelthen i en Libero kasse, også får det lov til at ligge der. Når han så er vokset ud af den størrelse, så får genbrugs butikken det
Var f.eks. lige ned med 2 sækker med TRÆLS tøj i mandags!!!
Jeg bytter, siger evt. vi har meget i den størrelse eller at modellen ikke passede
Nadia&Daniel skriver: Har desværre nogle som ikke altid får byttemærke på (eller selv klipper mærkerne af)
Det er self ikke nemt at bytte så...Jeg har ikke lige oplevet ikke at kunne bytte, men i så fald ville jeg nok også enten bruge det som ekstra i institution, eller se om jeg kunne sælge det videre.
Ayasmor skriver: Det er self ikke nemt at bytte så...Jeg har ikke lige oplevet ikke at kunne bytte, men i så fald ville jeg nok også enten bruge det som ekstra i institution, eller se om jeg kunne sælge det videre.
Hov ja, har også solgt noget et par gange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128