Og den lykkelig vinder er mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2009

Joan ( Smallie )

Af at have den første weekend med 2 børn og det er sku dejligt hvis det ikke lige var fordi manden har langt sig med bræksyge

Vågnet kl 6.30 har til morgen ved at jeg kunne høre manden brækket sig igen og sørme om ikke han vækket hele huset ved det. Så mig ned at træppen med et barn på hver arm( her er det så joan priser sig lykkelig for hun ikke fik ks ) Få givet den stor noget mad og proppt en pat i munden af den lille så kom der da lidt ro på igen

Nå men mine unger har bare været Så søde idag. Anne har sovet det meste af dagen, så mor her har haft masser af Niels tid og han har nydt det har han.

Nu håber jeg så bare på at ingen af os andre bliver smittet for hvis jeg ligger mig går manden da til det er helt sikkert.

Håber i andre har haft en rigtig god weekend.

Joan som alligevel syntes det har været en god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

ivfmarie

overskudmor!!

Håber at manden er frisk igen, og at du slap!!

Anmeld

8. marts 2009

BellaT

Wooow!

Anmeld

9. marts 2009

Joan ( Smallie )

Ja nu er manden nogenlunde men nu er knægten syg. Så håber vi på Anne og jeg slipper men tror ikke på det. Jeg ligger mig jo nok når alle andre er blevet raske.

Nå men det tager ca 24 timer så er det over igen så det er da til at se en ende på. Men sølle det er knægten godt nok.

Joan

Anmeld

9. marts 2009

Juniors mor

Øv da med alt det sygdom - håber du slipper!!
Hvad siger Niels til at være storebror ?

Helle - der også er alene med begge børn i dag............

Anmeld

9. marts 2009

Joan ( Smallie )

Juniors mor skriver:

Øv da med alt det sygdom - håber du slipper!!
Hvad siger Niels til at være storebror ?

Helle - der også er alene med begge børn i dag............

Han har bare taget så godt imod hende.
Han var nede ved mine forældre da hun blev født, så jeg mailet nogen billeder af lillepigen til dem og så har min mor forklaret ham hvem hun var. Ved jo så ikke lige hvor meget han forstod men han virket som om han kendte hende da han så hende første gang.
Han havde været hjemme et par timer da han ville have hende med ud at køre på hans traktor

Så må jo sige lige hvad det angår så er det gået over alt forventning. Så det er dejligt.

Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.