Update på "Ihh"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

2721

Hvor er det dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

4xGreve

B&J skriver:

så dejligt alt er godt der inde og en masse gode nyheder...

ja det bliver spænde og se om din jm har ret eller du har

hehe ja det gør det, nu er der nærmest gået sport i det hehe

Anmeld

13. januar 2012

B&J

4xGreve skriver:

hehe ja det gør det, nu er der nærmest gået sport i det hehe

hihihihi jaaa

Anmeld

13. januar 2012

Livsmor

Bare det at han er blevet der inde så længe, er jo skønt i sig selv :O)
Håber at han bliver derinde, så I får lov at komme hjem mere eller mindre med det samme.

Min nr. 2 kom 10 dage før termin, men det var også passende. Så der var jeg hjemme på sofaen 4 timer efter fødslen.

Anmeld

14. januar 2012

4xGreve

Livsmor skriver:

Bare det at han er blevet der inde så længe, er jo skønt i sig selv :O)
Håber at han bliver derinde, så I får lov at komme hjem mere eller mindre med det samme.

Min nr. 2 kom 10 dage før termin, men det var også passende. Så der var jeg hjemme på sofaen 4 timer efter fødslen.

Ja det er lækkert han er blevet derinde så længe, så skal bestemt ikke klage, men håber han bliver derinde ihvertfald en uge endnu... 

Det kunne være sjovt at prøve at komme hjem hurtigt efter at ha født og ikke skulle have et længer indlæggelse forløb...

Det må ha været lækkert at kunne komme hjem så hurtigt efterfølgende

Anmeld

18. januar 2012

Livsmor

Kan kun sige, at det var SKØNT. Men alligevel var man da lidt nervøs, for det havde man jo ikke prøvet før(på samme måde). Den første nat, lå jeg nærmest bare og kiggede på hende. Vågnede ved den mindste lyd.....................

Håber han bliver derinde lææææææææææææææænge endnu :O)

Anmeld

18. januar 2012

4xGreve

Livsmor skriver:

Kan kun sige, at det var SKØNT. Men alligevel var man da lidt nervøs, for det havde man jo ikke prøvet før(på samme måde). Den første nat, lå jeg nærmest bare og kiggede på hende. Vågnede ved den mindste lyd.....................

Håber han bliver derinde lææææææææææææææænge endnu :O)

Det kan jeg så også godt forstå du gjorde, selvom det er en vidunderlig følelse så må det også være vildt skræmmende men selvfølige på den gode måde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.