Update på "Ihh"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

4xGreve

Ja så må jeg jo nok heller kommer med en update på hvad jordmoderen sagde...

Alt ser fint ud, mit blodtryk ligger som det skal, min urin er helt blank igen, og jeg ser fin ud, hun mener de symptomer jeg har er meget normale...

Bettemand er skønet til ihvertfald 2500 gram, han ligger fast med hovedet og maven er sunket, hun tror dog ikke jeg går helt til uge 40 men satser på at jeg går 14+ dage endnu ( jeg tror stadig jeg går 2-4 dage over tid) men hun syntes alt var som det skulle være og ja endda lige efter bogen meget af det så kan bestemt ikke klage... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvor dejligt at alt er fint med dig og den lille . Og en fin størrelse han har.

Anmeld

12. januar 2012

4xGreve

PT skriver:

Hvor dejligt at alt er fint med dig og den lille . Og en fin størrelse han har.

Ja er også rimelig godt tilfreds og ret lettet, frygtet det væreste men heldigvis var der intet at komme efter

Anmeld

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
4xGreve skriver:

Ja er også rimelig godt tilfreds og ret lettet, frygtet det væreste men heldigvis var der intet at komme efter

Jeg kan godt forstå, du frygter det værste pga din datters tidlige fødsel, men godt at alt er i orden. Nu kan du forhåbentligt slappe lidt af og vente på han kommer (i uge 41 )

Anmeld

12. januar 2012

4xGreve

PT skriver:

Jeg kan godt forstå, du frygter det værste pga din datters tidlige fødsel, men godt at alt er i orden. Nu kan du forhåbentligt slappe lidt af og vente på han kommer (i uge 41 )

Hehe ja... Åh håber han kommer før men tror det bare ikke... Nu tror alle han kommer tidliger så skal det nok passe han kommer sener hehe

Anmeld

12. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
4xGreve skriver:

Hehe ja... Åh håber han kommer før men tror det bare ikke... Nu tror alle han kommer tidliger så skal det nok passe han kommer sener hehe

Lige præcis. Det kunne nemlig være så typisk

Anmeld

12. januar 2012

4xGreve

PT skriver:

Lige præcis. Det kunne nemlig være så typisk

Ja det kunne nemlig så

Anmeld

13. januar 2012

sandratobias

Godt det gik godt... Det er godt og høre..

Anmeld

13. januar 2012

L-Mortil3

Det var godt Sikke en glædelig nyhed!

Anmeld

13. januar 2012

B&J

så dejligt alt er godt der inde og en masse gode nyheder...

ja det bliver spænde og se om din jm har ret eller du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.