Godaften der ude!
Der er nok et par andre debatter af samme overskrift, men jeg er helt ny på siden og har ikke fået luret den af endnu, så jeg håber i vil læse mit lidt lange indlæg og komme med jeres besyv alligevel.
Jeg er gået 2 dage over tid med min mens.
Men i 1 uge nu har jeg gået og følt mig gravid. Det er svært at forklare, men jeg har det som om der er noget der har "ændret" sig..
Jeg havde meget ømme bryster for lidt over en uge siden, så ømme at jeg næsten ikke kunne holde ud at lukke BHen, men det gik over dagen efter. Jeg har i dag haft lidt kurren i den nederste del, forrest i maven, men er lidt i tvivl om det mon ikke bare er fordøjelsen..
Udover det overstående har jeg haft en ubeskrivelig trang til Iceberg salat og groft brød
(spiser normalt aldrig groft brød)
Hvis jeg er gravid, så kan jeg ikke være længere henne end 14 dage, så det burde vel ikke være muligt allerede at føle sig gravid og få trang til noget mad allerede?
Jeg tog en test i foregårs. Den var meget meget svagt positiv. Det var en clearblue.. Så løb jeg ned og købte to teste mere og testede igen (et andet billigt mærke) og den var negativ. Morgnen efter tog jeg den anden test i pakken, den var også negativ.
Jeg ringede alligevel til min læge, fordi jeg jo har den der ubeskrivelige følelse af at være gravid og vi aftalte at jeg pga. den svagt positvie test og udebleven mens. skulle komme op på mandag og få taget en test. Nu kan jeg bare slet ikke vente til det bliver mandag!
Det er kun min kæreste, der ved at jeg måske (
) er gravid.
Men jeg har ikke snakket med ham om den her følelse, fordi jeg ikke helt selv forstår den og er bange for at det er min psyke, der spiller mig et pus, fordi jeg jo ønsker at jeg er gravid..
Er der andre der har oplevet lign.?
Anmeld