Konstante plukveer?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Krussedulle

Chalala85 skriver:

hihi jamen så skal jeg da have nr. 3 så det kan opveje denne graviditet haha... ja jeg håber virkelig de hjælper og gør fødslen nemmere, det ville være lækkert

Min 2 fødsel varede 5 timer, hvorimod den første varede 24 ... Og der gik næsten 4 år imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Chalala85

Krussedulle skriver:

Min 2 fødsel varede 5 timer, hvorimod den første varede 24 ... Og der gik næsten 4 år imellem

Min sidste var helvede.. sat igang torsdag endte med at være 10cm åben og presveer lørdag kl 23. Mikkel lå så forkert. Aks og han kon ud søndag kl 01.00 så satser på det kun kan blive bedre denne gang,

Anmeld

12. januar 2012

Krussedulle

Chalala85 skriver:

Min sidste var helvede.. sat igang torsdag endte med at være 10cm åben og presveer lørdag kl 23. Mikkel lå så forkert. Aks og han kon ud søndag kl 01.00 så satser på det kun kan blive bedre denne gang,

puha .. Sikke en omgang! Ja så krydser jeg for at det bliver noget nemmere denne gang

Anmeld

12. januar 2012

Chalala85

Krussedulle skriver:

puha .. Sikke en omgang! Ja så krydser jeg for at det bliver noget nemmere denne gang

Tusind tak  satser jeg nu også stærk på.

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

Krussedulle skriver:

Puha en dag det har været! ... Min mand og jeg var i byen i små 2 timer i dag.. Da vi så kommer hjem, får jeg, ud af det blå, helt vildt ondt i bækkenet og lænden (har ellers ikke døjet med bækkenløsning i denne graviditet) ,.. Nå men de sidste 3 timer, har jeg mere eller mindre konstant haft plukveer.. Hver gang den lille bevæger sig, og hver gang jeg bukker mig (sidder i sofaen) eller flytter mig lidt, så kommer de.. de strammer godt nok til, men gør ikke ondt som sådan.. Får bare hjertebanken og bliver en smule svimmel .... Pyyh, er det mon bare fordi bebber forbereder sig?

Er plukveerne blevet mindre hyppige? Jeg fik vildt mange plukveer, der bare tog mere og mere til.. 10 timer efter kom min søn ud med kejsersnit.. 10 uger før tid..
Da jeg ringede på FG sagde de først at det kunne være blærerbetændelse.. Men det var så moderkagen der var begyndt at rive sig løs.. (pga. en blødning)
Hvis ik dine plukveer er aftaget så sku du måske prøve at ringe til fg..

Anmeld

12. januar 2012

norenberg

Sådan havde jeg det to dage inden jeg fødte oliver 13 uger for tidlig så kommer der det mindste pletblødning eller noget er du nok ved at gå i fødsel....

Anmeld

12. januar 2012

Krussedulle

Nitz - <3 David skriver:

Er plukveerne blevet mindre hyppige? Jeg fik vildt mange plukveer, der bare tog mere og mere til.. 10 timer efter kom min søn ud med kejsersnit.. 10 uger før tid..
Da jeg ringede på FG sagde de først at det kunne være blærerbetændelse.. Men det var så moderkagen der var begyndt at rive sig løs.. (pga. en blødning)
Hvis ik dine plukveer er aftaget så sku du måske prøve at ringe til fg..

uh nej! .,, det havde jeg slet ikke tænkt... De kommer stadig ret hyppigt, men har ikke nogen decideret smerter

Anmeld

12. januar 2012

norenberg

Sådan havde jeg det to dage inden jeg fødte oliver 13 uger for tidlig så kommer der det mindste pletblødning eller noget er du nok ved at gå i fødsel....

Anmeld

12. januar 2012

Krussedulle

norenberg skriver:

ej, puha.. Nu er det lige før jeg panikker lidt indeni.. .. Jeg tager den heeeelt med ro, og ser lige om ikke det ændre sig..

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

Krussedulle skriver:

uh nej! .,, det havde jeg slet ikke tænkt... De kommer stadig ret hyppigt, men har ikke nogen decideret smerter

Jeg havde heller ikke smerter overhovedet.. havde bare vildt hyppige plukveer.. der nærmest kom i røven a hinanden.. Men som sagt kan det også nemt være begyndende blærerbetændelse.. Som man ikke nødvendigvis kan mærke endnu.. Det er jo ret "normalt" at få blærerbetændelse sidst i graviditeten..
Har du prøvet at tage tid mellem dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.