Konstante plukveer?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.830 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Krussedulle

Puha en dag det har været! ... Min mand og jeg var i byen i små 2 timer i dag.. Da vi så kommer hjem, får jeg, ud af det blå, helt vildt ondt i bækkenet og lænden (har ellers ikke døjet med bækkenløsning i denne graviditet) ,.. Nå men de sidste 3 timer, har jeg mere eller mindre konstant haft plukveer.. Hver gang den lille bevæger sig, og hver gang jeg bukker mig (sidder i sofaen) eller flytter mig lidt, så kommer de.. de strammer godt nok til, men gør ikke ondt som sådan.. Får bare hjertebanken og bliver en smule svimmel .... Pyyh, er det mon bare fordi bebber forbereder sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Moms

Hmm...lyder til du har overanstrengt dig.

Det kan jo både være helt normalt/naturligt, men du kan da også risikere, at det er noget, der udvikler sig.

Så lig stille! Så vidt jeg kan se, er det for tidligt endnu.

Og tag ved lære! Ikke lange byture til dig.

Krydser fingre.

Moms

Anmeld

12. januar 2012

Krussedulle

Moms skriver:

Hmm...lyder til du har overanstrengt dig.

Det kan jo både være helt normalt/naturligt, men du kan da også risikere, at det er noget, der udvikler sig.

Så lig stille! Så vidt jeg kan se, er det for tidligt endnu.

Og tag ved lære! Ikke lange byture til dig.

Krydser fingre.

Moms

Hehe, nej det kan du have ret i ... Har nu ellers ikke været så inaktiv, som i dag, meget længe ... Men det kan da godt være at det bare var for meget i dag! .. Mange tak for svar

Anmeld

12. januar 2012

Chalala85

Sådan har jeg set hver dag.. Fg sagde jeg skulle lytte til min krop og slappe af :-)

Anmeld

12. januar 2012

Krussedulle

Chalala85 skriver:

Sådan har jeg set hver dag.. Fg sagde jeg skulle lytte til min krop og slappe af :-)

Pyha det må være ubehageligt.. Har også bare siddet i sofaen de sidste 3,5 time ...

Anmeld

12. januar 2012

Chalala85

Krussedulle skriver:

Pyha det må være ubehageligt.. Har også bare siddet i sofaen de sidste 3,5 time ...

Det er super ubehageligt og man bekymre sig konstant om man nu er på vej i fødsel eller ej ... Rent helvede

Anmeld

12. januar 2012

Krussedulle

Chalala85 skriver:

Det er super ubehageligt og man bekymre sig konstant om man nu er på vej i fødsel eller ej ... Rent helvede

Ja, jeg syntes de er skrappe de plukveer jeg får nu, i forhold til 2 graviditet..

Anmeld

12. januar 2012

Chalala85

Krussedulle skriver:

Ja, jeg syntes de er skrappe de plukveer jeg får nu, i forhold til 2 graviditet..

den vogn er jeg med på, bare med ændring fra 1. graviditet hehe

Anmeld

12. januar 2012

Krussedulle

Chalala85 skriver:

den vogn er jeg med på, bare med ændring fra 1. graviditet hehe

Jeg trøster mig selv med at min 2 fødsel var langt nemmere end den 1. ... Måske er det kun ganske nyttigt med nogle effektive plukveer 

Anmeld

12. januar 2012

Chalala85

Krussedulle skriver:

Jeg trøster mig selv med at min 2 fødsel var langt nemmere end den 1. ... Måske er det kun ganske nyttigt med nogle effektive plukveer 

hihi jamen så skal jeg da have nr. 3 så det kan opveje denne graviditet haha... ja jeg håber virkelig de hjælper og gør fødslen nemmere, det ville være lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.