Almindelige bleer eller stofbleer?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2009

heaven

helt klart engangsbleer - det andet er mit liv for kort til, hehe.....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

BinaMor

jeg bruger også stofbleer!! and im loving it. velkommen til at skive hvis du har spørgsmål. ellers prøv www.slyngebarn.dk . de har en stofblegruppe.. der kan man se/prøve også forskellige bleer

Anmeld

9. marts 2009

BinaMor

heaven skriver:

helt klart engangsbleer - det andet er mit liv for kort til, hehe.....

Jannie

de tar kun 2 min at smide dem i vaskemaskinene. det tager længere tid at slæbe en pk engangsbleer med hjem..

Anmeld

9. marts 2009

Mumto3

Jeg har brugt begge dele, og forskellen mellem engangsbleer og stofbleer er som forskellen mellem almindelig bestik og engangsbestik.

Selvfølgelig kan man spise en lækker bøf med plastikbestik, men det føles meget bedre med noget godt gedignt bestik. Det sammen med bleer. Det er en sand fornøjelse at give sit barn en rigtig lækker ble på, der føles god,- og det GØR papirbleer med plastik indlæg i , altså ikke!

Jeg har mest brugt engangsbleer fordi jeg er meget ude, og der er det lettere lige at kunne smide en ble i skraldespanden, end at skulle tage beskidte bleer med hjem. Men hjemme er jeg klart til stofbleer.

Med med at det lugter, kan snildt klares ved lidt eddike og noget duft oile (permynte/eycaluptus eller hvad man nu kan lide). Jeg putter bare et par dråber i ble-spanden (bleerne ligger i vand til de bliver vasket) og så lugter de ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.