Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
He He ja det er svært at blive enig indimellem! Thea hed bette fisen i næsten en uge inden hun fik sit navn. ( opkaldt efter min mormor ) Denne gang er vi slet ik begyndt at snakke navne endnu, og jeg er i uge 15. Så må vi se om der blive enighed denne gang... Vh stine
Jeg har stemt på dine drengenavne og din kærestes pigenavne
An&Jo skriver: Jeg har kun stemt på en og det var dine pige navne.. Og det var kun fordi at hvis jeg nogensinde får en pige skal hun hedde agnes.. Jeg er mere til de gammeldags navne.. Og min nuværende dreng hedder Johannes og bliver den nye spire en dreng skal han hedde Valdemar
Jeg har kun stemt på en og det var dine pige navne.. Og det var kun fordi at hvis jeg nogensinde får en pige skal hun hedde agnes.. Jeg er mere til de gammeldags navne.. Og min nuværende dreng hedder Johannes og bliver den nye spire en dreng skal han hedde Valdemar
StineW79 skriver: He He ja det er svært at blive enig indimellem! Thea hed bette fisen i næsten en uge inden hun fik sit navn. ( opkaldt efter min mormor ) Denne gang er vi slet ik begyndt at snakke navne endnu, og jeg er i uge 15. Så må vi se om der blive enighed denne gang... Vh stine
Af pigenavne har jeg stemt Johanne, Liv eller Ida, men det giver også lidt sig selv når vi venter os en lille Ida om ikke så længe.
Drengenavne har jeg ikke stemt på, da jeg ikke bryder mig om nogen af dem
ingen af dem
Tobias og Liv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128