Hvilken navne pakke er i til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

An&Jo

Jeg har kun stemt på en og det var dine pige navne.. Og det var kun fordi at hvis jeg nogensinde får en pige skal hun hedde agnes..

Jeg er mere til de gammeldags navne.. Og min nuværende dreng hedder Johannes og bliver den nye spire en dreng skal han hedde Valdemar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

He He ja det er svært at blive enig indimellem! Thea hed bette fisen i næsten en uge inden hun fik sit navn. ( opkaldt efter min mormor ) Denne gang er vi slet ik begyndt at snakke navne endnu, og jeg er i uge 15. Så må vi se om der blive enighed denne gang... Vh stine

Anmeld

12. januar 2012

MaleneJensen

Jeg har stemt på dine drengenavne og din kærestes pigenavne

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

An&Jo skriver:

Jeg har kun stemt på en og det var dine pige navne.. Og det var kun fordi at hvis jeg nogensinde får en pige skal hun hedde agnes..

Jeg er mere til de gammeldags navne.. Og min nuværende dreng hedder Johannes og bliver den nye spire en dreng skal han hedde Valdemar

Tak Jeg er også selv til de lidt anderledes og lidt gammeldags navne.

Valdemar er også et sødt navn

Anmeld

12. januar 2012

morbibi

Hej, jeg har stemt lidt af hvert, for jeg kan lide navnene: Tobias, Kristoffer, Kasper og Janus. Og Ida :-)

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

StineW79 skriver:

He He ja det er svært at blive enig indimellem! Thea hed bette fisen i næsten en uge inden hun fik sit navn. ( opkaldt efter min mormor ) Denne gang er vi slet ik begyndt at snakke navne endnu, og jeg er i uge 15. Så må vi se om der blive enighed denne gang... Vh stine

Ja det kan det, men nu er jeg jo ikke blevet gravid endnu, så vi har tid til at finde ud af det

Anmeld

12. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Af pigenavne har jeg stemt Johanne, Liv eller Ida, men det giver også lidt sig selv når vi venter os en lille Ida om ikke så længe.

Drengenavne har jeg ikke stemt på, da jeg ikke bryder mig om nogen af dem

Anmeld

12. januar 2012

Zafir

Jeg står lidt og hælder hehehe... For det er jo pakker... Mmm... Der er navne i alle pakkerne, men hvis jeg står på spidsen og SKAL vælge i pakkerne, så er det dine jeg har stemt på

Anmeld

12. januar 2012

come2

ingen af dem

Anmeld

12. januar 2012

Muhmi

Tobias og Liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.