Hvilken navne pakke er i til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken navne pakke er i til?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.994 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Enirt

Hej

Som så mange andre herinde har jeg også gået og tænkt over børnenavne, så da kæresten og jeg besluttede at nu skulle i gang med PB. Snakkede vi om hvilke navne vi kunne lide.

Så vi sad og fandt vores 3 favorit navne hver til både pige og dreng.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvilken navne pakke i bedst kan lide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Peanut

Af drengenavne har jeg stemt Asker, Tobias eller Kristoffer, men kan bedst lide 1. Tobias og 2. Kristoffer, men ikke Asker 

Af pigenavne har jeg stemt Johanne, Liv eller Ida, men kan bedst lide 1. Ida og 2. Liv, men ikke Johanne 

Anmeld

12. januar 2012

Pigent

Enirt skriver:

Hej

Som så mange andre herinde har jeg også gået og tænkt over børnenavne, så da kæresten og jeg besluttede at nu skulle i gang med PB. Snakkede vi om hvilke navne vi kunne lide.

Så vi sad og fandt vores 3 favorit navne hver til både pige og dreng.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvilken navne pakke i bedst kan lide.

Må være ærlig og sige jeg bedst kan lide dine både pigenavne og drengenavne.

Af dine navne kan jeg bedst lide Astrid,Agnes,Camille,Tobias og Kristoffer. 
Af din kærestes navne kan jeg bedst lide Johanne,Liv,Ida og Kasper  

Anmeld

12. januar 2012

FrkT

Dine både til pige- og drengenavne... dog ikke navne jeg er vild med, men de er bedre end din kærestes forslag..

Anmeld

12. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg sku til at spørge om man måtte blande dem lidt. Ka nok bedst li dine forslag, men syntes også at hans er rigtig, rigtig gode! Faktisk er de alle nogle gode navne. Vh stine

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

Peanut skriver:

Af drengenavne har jeg stemt Asker, Tobias eller Kristoffer, men kan bedst lide 1. Tobias og 2. Kristoffer, men ikke Asker 

Af pigenavne har jeg stemt Johanne, Liv eller Ida, men kan bedst lide 1. Ida og 2. Liv, men ikke Johanne 

Tak er også selv ret vild med Tobias, kæresten er heller ikke så fjendtligt stemt over for det navn så det kan være at det bliver der vi kan lave et kompromis

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

Barnepigen skriver:

Må være ærlig og sige jeg bedst kan lide dine både pigenavne og drengenavne.

Af dine navne kan jeg bedst lide Astrid,Agnes,Camille,Tobias og Kristoffer. 
Af din kærestes navne kan jeg bedst lide Johanne,Liv,Ida og Kasper  

Mange tak, er glad for at du kan lide de navne jeg har valgt

Har virkelig længe tænkt på navnene Agnes og Astrid, Camille er tyvstjålet fra et lignede indlæg. Har også passet en pige der hed det og hun var bare super sød, så det kom også på listen

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

FrkT skriver:

Dine både til pige- og drengenavne... dog ikke navne jeg er vild med, men de er bedre end din kærestes forslag..

Tak, sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

12. januar 2012

Enirt

StineW79 skriver:

Jeg sku til at spørge om man måtte blande dem lidt. Ka nok bedst li dine forslag, men syntes også at hans er rigtig, rigtig gode! Faktisk er de alle nogle gode navne. Vh stine

Ja det er de, kan selvfølgelig bedst lide mine, men vi havde også svært ved at finde nogen vi var bare 80% enige om. Dem vi er mest enige om er nok Tobias og Liv

Anmeld

12. januar 2012

Kvindemin

Det er meget, meget forskellige navne i har valgt - så jegmt blankt. Det var har st svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.