Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Af drengenavne har jeg stemt Asker, Tobias eller Kristoffer, men kan bedst lide 1. Tobias og 2. Kristoffer, men ikke Asker
Af pigenavne har jeg stemt Johanne, Liv eller Ida, men kan bedst lide 1. Ida og 2. Liv, men ikke Johanne
Enirt skriver: HejSom så mange andre herinde har jeg også gået og tænkt over børnenavne, så da kæresten og jeg besluttede at nu skulle i gang med PB. Snakkede vi om hvilke navne vi kunne lide.Så vi sad og fandt vores 3 favorit navne hver til både pige og dreng.Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvilken navne pakke i bedst kan lide.
HejSom så mange andre herinde har jeg også gået og tænkt over børnenavne, så da kæresten og jeg besluttede at nu skulle i gang med PB. Snakkede vi om hvilke navne vi kunne lide.Så vi sad og fandt vores 3 favorit navne hver til både pige og dreng.Nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvilken navne pakke i bedst kan lide.
Må være ærlig og sige jeg bedst kan lide dine både pigenavne og drengenavne.
Af dine navne kan jeg bedst lide Astrid,Agnes,Camille,Tobias og Kristoffer. Af din kærestes navne kan jeg bedst lide Johanne,Liv,Ida og Kasper
Dine både til pige- og drengenavne... dog ikke navne jeg er vild med, men de er bedre end din kærestes forslag..
Jeg sku til at spørge om man måtte blande dem lidt. Ka nok bedst li dine forslag, men syntes også at hans er rigtig, rigtig gode! Faktisk er de alle nogle gode navne. Vh stine
Peanut skriver: Af drengenavne har jeg stemt Asker, Tobias eller Kristoffer, men kan bedst lide 1. Tobias og 2. Kristoffer, men ikke Asker Af pigenavne har jeg stemt Johanne, Liv eller Ida, men kan bedst lide 1. Ida og 2. Liv, men ikke Johanne
Barnepigen skriver: Må være ærlig og sige jeg bedst kan lide dine både pigenavne og drengenavne. Af dine navne kan jeg bedst lide Astrid,Agnes,Camille,Tobias og Kristoffer. Af din kærestes navne kan jeg bedst lide Johanne,Liv,Ida og Kasper
FrkT skriver: Dine både til pige- og drengenavne... dog ikke navne jeg er vild med, men de er bedre end din kærestes forslag..
StineW79 skriver: Jeg sku til at spørge om man måtte blande dem lidt. Ka nok bedst li dine forslag, men syntes også at hans er rigtig, rigtig gode! Faktisk er de alle nogle gode navne. Vh stine
Det er meget, meget forskellige navne i har valgt - så jegmt blankt. Det var har st svært
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128