33+3 og indlagt - 2 cm livmoderhals tilbage og 1 cm åben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Drømme

Babyklar skriver:

ja den sku gerne ligge herinde

jamen mit vand gik (troede bare han trykket på blærer) .. men bliver tjekket og får afvide at det er vandet der er begyndt at gå og at jeg har små veer.. og vi ville blive forældre inde for 24timer (da man skal have født der når vandet er gået) ..

vi var indlagt på neutalen (staves) i 17dage . storm var en stærk dreng, der hurtig rykket sig

du spørg bare hvis der er noget

Okay, dejligt han er en stærk dreng

Tak, prøver lige at se om jeg kan finde den så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Nanastep

Hej med dig.
Puha sikke en omgang, håber din lille baby bliver inde til i hvertfald 37+0.
Jeg blev selv indlagt da jeg var 32+2 med veer, Jeg var indlagt i 4dage med ve stop . Og det var et helvede! Ja undskyld, men det var det. . At ligge derinde og glo i 4dage med drop i armen hele tiden og skulle tjekke feber i R**** flere gange om dagen . Men altså de gjorde jo bare deres job og det er jeg taknemmelig for, tog hjem dag 4 hvilket var mit eget valg, jeg kunne ikke holde det ud mere, havde ikke flere veer og jeg havde det fantastisk godt. . De mente jeg skulle blive nogle dage mere men NEJ. Jeg kunne sagtens ligge derhjemme og se tv og slappe af, som hos dem . . Jeg blev indvendig scannet inden jeg tog hjem. . Og der havde og der havde jeg 4.2cm livmoderhals og var ikke åben.
Jeg tog hjem. Og jeg slappede af i 14dage.
40+0 fødte jeg min søn
3420g og 51lang

Held og lykke

Anmeld

12. januar 2012

Moar2011

Drømme skriver:

Okay, dejligt han er en stærk dreng

Tak, prøver lige at se om jeg kan finde den så

det helt iorden - ved ikk lige hvordan jeg finder den selv hihhi

Anmeld

12. januar 2012

Peanut

Drømme skriver:

Tak søde

Helst ikke skrive noget på facebook eller andre steder, vil gerne lige se det hele an før vi fortæller det til nogen vi kender..

Håber det går godt for jer

Skal nok lade vær' 

Du må lige give en opdatering når det er 

Vi har desværre ikke noget held endnu 

Anmeld

12. januar 2012

Drømme

Ditte_Marie skriver:

Øv hvor er du uheldig

Håber at den lille bliver derinde til h*n er klar  Dejligt med en chef som passer godt på dig!

Inden jeg fødte gik jeg også længe rundt og var 2-3cm åben og havde små 2cm livmoderhals tilbage.. det ved jeg også at min mor gjorde.. men ved ikke om "det gør noget".

Held og lykke med det hele

Tak for dit svar

Rart at vide, det ikke er alle der føder med det samme på trods af at have åbnet sig..

Ja, det er virkelig rart

Er blevet sygemeldt nu indtil jeg går på barsel, hvilket faktisk er en lettelse, og 'desværre' er det bare aktivering jeg har været i, men det har sgu været en rar periode

Tak

Anmeld

12. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Hold da op mus. Du skriver bare hvis du har brug for det..

Anmeld

12. januar 2012

Drømme

Nanastep skriver:

Hej med dig.
Puha sikke en omgang, håber din lille baby bliver inde til i hvertfald 37+0.
Jeg blev selv indlagt da jeg var 32+2 med veer, Jeg var indlagt i 4dage med ve stop . Og det var et helvede! Ja undskyld, men det var det. . At ligge derinde og glo i 4dage med drop i armen hele tiden og skulle tjekke feber i R**** flere gange om dagen . Men altså de gjorde jo bare deres job og det er jeg taknemmelig for, tog hjem dag 4 hvilket var mit eget valg, jeg kunne ikke holde det ud mere, havde ikke flere veer og jeg havde det fantastisk godt. . De mente jeg skulle blive nogle dage mere men NEJ. Jeg kunne sagtens ligge derhjemme og se tv og slappe af, som hos dem . . Jeg blev indvendig scannet inden jeg tog hjem. . Og der havde og der havde jeg 4.2cm livmoderhals og var ikke åben.
Jeg tog hjem. Og jeg slappede af i 14dage.
40+0 fødte jeg min søn
3420g og 51lang

Held og lykke

Puuh, lyder ikke til at have været en rar omgang :/ rart du fik lov til at komme hjem..

Håber ikke jeg skal igennem ve stop eller lignende :/ hader virkelig nåle.

Dejlig størrelse din søn havde og skønt han alligevel ventede.

Tak for dit svar

Anmeld

12. januar 2012

Drømme

Peanut skriver:

Skal nok lade vær' 

Du må lige give en opdatering når det er 

Vi har desværre ikke noget held endnu 

Skal nok give en opdatering, søde

Øv hvor surt.. Håber altså snart det lykkes for jer

Anmeld

12. januar 2012

Drømme

Malou&Anders skriver:

Hold da op mus. Du skriver bare hvis du har brug for det..

Tak søde

Anmeld

12. januar 2012

Drømme

Babyklar skriver:

det helt iorden - ved ikk lige hvordan jeg finder den selv hihhi

Den er her, hvis du selv vil læse den igen

https://www.baby.dk/debat/104098pi1/foedsel/storms- foedsels-3.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.