Puuh ha, ja nu forstår jeg i hvert fald bedre hvorfor jeg har haft det så skidt de sidste par dage, især natten til i dag og i dag - det er sgu veer jeg har :/
Mit blodtryk er ok normalt, en smule høj, men ikke meget, har en smule protein i urinen og en smule væske i benene, så skal have taget blodprøve for at tjekke om det er svangerskabsforgiftning. Hader nåle, seriøst meget, så er virkelig lykkelig for min kæreste er kommet herud til hospitalet hurtigt..
Det har i det hele taget bare været en rigtig møgdag - jeg er vågnet flere gange i nat pga. Smerter og fordi jeg skulle tisse flere gange end jeg plejer om natten, og min dejlige hun havde overskidt og tisset gulvet i det rum, hun sover i (bryggerset), fra morgenstunden af. Nå men fint nok, hvis ikke det var fordi min bus var et kvarter forsinket, så jeg var ved at misse den anden bus jeg skal nå, som resulterer i, jeg må stå af et tidligere sted for at løbe hen til det næste stoppested så jeg kan nå den skide bus.
Er i praktik i en kantine i bagerafdelingen, og snakker med min "chef" om hvordan jeg har det (plukveer, smerter i underlivet og til tider højere på maven, let svimmelhed, meget kvalme, og voldsomt ondt i lænden / ryggen. Og ret irritabel på min læge, jeg var hos i mandags, som konstaterer jeg har en smule protein i urinen, at jeg har lidt forhøjet blodtryk og at jeg har en smule væske i kroppen, men slår det hen som om det er ingenting), og han siger så, han gerne vil køre mig til hospitalet bare lige for at jeg kan få tjekket, at alt er okay, og det takker jeg så ja til..
Og heldigvis for det, for det er da blevet opdaget at jeg, som skrevet i overskriften, kun har to cm livmoderhals tilbage og er en cm åben :/
Så nu er jeg blevet indlagt (til aflastning), og skal i hvert fald være her til i morgen. Og så afhænger det af blodprøverne, om jeg skal blive her længere..
Er der nogen der har været igennem noget af det samme, og hvad skete der videre ?
En lille sjov ting var, at det lille pus slet ikke ville lade jordemoderen (endda min jordemoder

) måde den blodtryk <3 den vendte og drejede sig, sparkede og var i det hele taget rigtig aktiv <3 h*n er blevet skønnet til 2100-2200 g, hvilket skulle være meget normalt når jeg er 33+3. Fik kørt en CTG eller hvad det hedder, og det ér veer jeg har. Men heldigvis har vores vidunder det godt og ligger med hovedet nedad

Men iiih altså, h*n må meget gerne blive derinde lidt tid endnu så jeg kan få lov at føde hjemme.. <3
Det blev vidst lidt langt :b