Udstående navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

trunte89

Min datters navle vender også ud.
Da hun var helt spæd mente vores sp, at den skulle underbindes da det så lidt voldsomt ud, men lægen var ikke enig. Hun mente, at det bare var kosmetisk, og så var der ingen grund til at gøre noget ved det.

Så hun har stadig sin underlige navle.
Den har dog i perioder voldt os lidt problemer mht lugtende snask. Den har været svær at gøre ordentlig ren og holde den helt tør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

lilledittemor

JeNoVa skriver:

Ja, den lader til at poppe mere ud, når hun græder.

Håber for jer at det ikke er det

Anmeld

12. januar 2012

JeNoVa

trunte89 skriver:

Min datters navle vender også ud.
Da hun var helt spæd mente vores sp, at den skulle underbindes da det så lidt voldsomt ud, men lægen var ikke enig. Hun mente, at det bare var kosmetisk, og så var der ingen grund til at gøre noget ved det.

Så hun har stadig sin underlige navle.
Den har dog i perioder voldt os lidt problemer mht lugtende snask. Den har været svær at gøre ordentlig ren og holde den helt tør.

Det mærkelige er, at min datter ikke havde udstående navle som spæd. Det er siden hun var omkring 8 måneder gammel, at den er begyndt at vende udad.

Jeg er spændt på hvad sundhedsplejersken siger til den, når vi skal til check d. 25. januar.

Tak for svar!

Anmeld

12. januar 2012

JeNoVa

Ditte_Marie skriver:

Håber for jer at det ikke er det

Tak, det håber jeg også.

Anmeld

12. januar 2012

trunte89

JeNoVa skriver:

Det mærkelige er, at min datter ikke havde udstående navle som spæd. Det er siden hun var omkring 8 måneder gammel, at den er begyndt at vende udad.

Jeg er spændt på hvad sundhedsplejersken siger til den, når vi skal til check d. 25. januar.

Tak for svar!

Ok, ja så er det nok meget godt lige at få det tjekket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.