Udstående navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.830 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

JeNoVa

Det ser ud som om, at navlen på min 10 måneder gamle datter er ved at blive udadvendt. Særligt hvis hun græder kommer den ud.

Er der nogen, der har erfaring med dette? Vil det gå i sig selv igen, eller skal der gøres noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

MyLittleBaby

JeNoVa skriver:

Det ser ud som om, at navlen på min 10 måneder gamle datter er ved at blive udadvendt. Særligt hvis hun græder kommer den ud.

Er der nogen, der har erfaring med dette? Vil det gå i sig selv igen, eller skal der gøres noget ved det?

Udadvendt?

Mener du at der kommer en bule frem, men navlen ser ud som den plejer?

For så har jeg et bud på hvad det kan være.

Anmeld

12. januar 2012

JeNoVa

Thalita skriver:

Udadvendt?

Mener du at der kommer en bule frem, men navlen ser ud som den plejer?

For så har jeg et bud på hvad det kan være.

Navlen ser i sig selv normal ud, men den er begyndt at vende udad i stedet for indad.

Anmeld

12. januar 2012

lilledittemor

JeNoVa skriver:

Navlen ser i sig selv normal ud, men den er begyndt at vende udad i stedet for indad.

Det gjorde min niece's navle.. hun havde navlebrok..

Bliver hun mere ked af det når den samtidig er poppet ud?

Anmeld

12. januar 2012

MyLittleBaby

Okay, jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener. Men min datter har navlebrok, og da hun var helt lille var det meget tydeligt når hun græd, eller anstrengede sig Den var også lidt at se nar hun bare slappede af.

Men vores læge, SP og lægerne på sygehuset har sagt at det er helt ufarligt, og man kan operere det væk, hvis hun som ældre er ked af den. Jeg mener faktisk også at de sagde det kunne gå i sig selv. Man kan ihvertfald næsten ikke se den mere, kun dem der ved hun har det

Men prøv og søg på google efter nogle billeder, så kan du jo sammenligne

Anmeld

12. januar 2012

JeNoVa

Ditte_Marie skriver:

Det gjorde min niece's navle.. hun havde navlebrok..

Bliver hun mere ked af det når den samtidig er poppet ud?

Ja, den lader til at poppe mere ud, når hun græder.

Anmeld

12. januar 2012

JeNoVa

Thalita skriver:

Okay, jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener. Men min datter har navlebrok, og da hun var helt lille var det meget tydeligt når hun græd, eller anstrengede sig Den var også lidt at se nar hun bare slappede af.

Men vores læge, SP og lægerne på sygehuset har sagt at det er helt ufarligt, og man kan operere det væk, hvis hun som ældre er ked af den. Jeg mener faktisk også at de sagde det kunne gå i sig selv. Man kan ihvertfald næsten ikke se den mere, kun dem der ved hun har det

Men prøv og søg på google efter nogle billeder, så kan du jo sammenligne

Jeg har søgt efter billeder, og det er muligt, hun har navlebrok.

Da hun var helt spæd blev hendes navlestump revet af ved et uheld, og jeg tænker, at det kan være derfor.

Vi skal til check hos sundhedsplejersken d. 25. januar, og så må hun kigge på det.

Tak for svar!

Anmeld

12. januar 2012

MyLittleBaby

JeNoVa skriver:

Jeg har søgt efter billeder, og det er muligt, hun har navlebrok.

Da hun var helt spæd blev hendes navlestump revet af ved et uheld, og jeg tænker, at det kan være derfor.

Vi skal til check hos sundhedsplejersken d. 25. januar, og så må hun kigge på det.

Tak for svar!

Okay, så længe hun ikke har ondt så går det nok

Anmeld

12. januar 2012

JeNoVa

Thalita skriver:

Okay, så længe hun ikke har ondt så går det nok

Det lader ikke til at genere hende.

Anmeld

12. januar 2012

MyLittleBaby

JeNoVa skriver:

Det lader ikke til at genere hende.

Det var godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.