Fordøjelsesproblemer...allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Fenja09

Jeg havde rigtig meget bøvl med maven i starten af min graviditet. Nu vidste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var i uge 8. Jeg havde mavekramper så jeg blev ligbleg i hovedet og virkelig var dårlig. Det gik ligeså stille væk omkring 10 uge. Synes det du beskriver lyder ret normalt.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Sørens

Fenja09 skriver:

Jeg havde rigtig meget bøvl med maven i starten af min graviditet. Nu vidste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var i uge 8. Jeg havde mavekramper så jeg blev ligbleg i hovedet og virkelig var dårlig. Det gik ligeså stille væk omkring 10 uge. Synes det du beskriver lyder ret normalt.

/Fenja

Åh hvor godt at det er normalt! Og er SÅ glad for at jeg kan søge råd og erfaring herinde!

Anmeld

12. januar 2012

MissBee

Sørens skriver:

Hej Piger  Jeg er 5+6 idag og de sidste 3-4 dage har jeg været sindssygt oppustet..det bliver værre og værre op ad dagen og ved 17-18tiden føles det som om jeg er ved at sprænge!!! Har læst at man kan have problemer med tarmene og fordøjelsen men alllerede ? og SÅ meget??? Jeg skal en del på toilettet (sorry) men det er som om det ikke rigtig hjælper...maven er bare øm og udspilet! 

Andre der havde det sådan, så tidligt?

Sørens

Ps.Jeg bliver også VILDT mæt af ingenting og så går der en halv time så er jeg sulten igen! Og sultfølelsen gør ONDT???

Tillykke med graviliteten

Jeg havde det præcis på samme måde som dig og har det stadig er 14+4 idag og har ikke haft andet end problemer med maven siden jeg blev gravid..  Men sultfølelsen er nu sådan at jeg får kvalme istedet for ondt hvis der går for lang tid...

Jeg spiser små potioner hele tiden og har ofte kiks (tuc) på mig da de tager den væste sult/kvalme

Anmeld

12. januar 2012

Sørens

MissBee skriver:

Tillykke med graviliteten

Jeg havde det præcis på samme måde som dig og har det stadig er 14+4 idag og har ikke haft andet end problemer med maven siden jeg blev gravid..  Men sultfølelsen er nu sådan at jeg får kvalme istedet for ondt hvis der går for lang tid...

Jeg spiser små potioner hele tiden og har ofte kiks (tuc) på mig da de tager den væste sult/kvalme

Tusind tak! ER SÅ glad!!!!!

Okay Tuc? Er de ikke for salte? Altså jeg elsker dem men skal man ikke passe på med at få for meget salt? Det kan godt være det er mig der er gammeldags og der er kommet flere varianter af dem

Anmeld

12. januar 2012

MissBee

Sørens skriver:

Tusind tak! ER SÅ glad!!!!!

Okay Tuc? Er de ikke for salte? Altså jeg elsker dem men skal man ikke passe på med at få for meget salt? Det kan godt være det er mig der er gammeldags og der er kommet flere varianter af dem

Hmm det ved jeg ikke... jeg kommer ikke igennem en hel pakke på en dag... det er bare lige når den der slemme sult er der og indtil du kan nå og lave noget rigtig mad

Anmeld

12. januar 2012

Sørens

MissBee skriver:

Hmm det ved jeg ikke... jeg kommer ikke igennem en hel pakke på en dag... det er bare lige når den der slemme sult er der og indtil du kan nå og lave noget rigtig mad

Jamen TUC here I come! 

Anmeld

12. januar 2012

MissBee

Sørens skriver:

Jamen TUC here I come! 

Selv tak

Forresten skal du indsætte din signatur som et billede....

Anmeld

12. januar 2012

Sørens

MissBee skriver:

Selv tak

Forresten skal du indsætte din signatur som et billede....

Min signatur? Har jeg sådan en?

Anmeld

12. januar 2012

MissBee

Sørens skriver:

Min signatur? Har jeg sådan en?

Der står en masse /tekst/ i bunden af dine indslag... ???

Anmeld

12. januar 2012

Sørens

MissBee skriver:

Der står en masse /tekst/ i bunden af dine indslag... ???

Okay? Det kan jeg ikke se på min computer? Hmm ser lige hvad det er! Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.