Fordøjelsesproblemer...allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.675 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Sørens

Hej Piger  Jeg er 5+6 idag og de sidste 3-4 dage har jeg været sindssygt oppustet..det bliver værre og værre op ad dagen og ved 17-18tiden føles det som om jeg er ved at sprænge!!! Har læst at man kan have problemer med tarmene og fordøjelsen men alllerede ? og SÅ meget??? Jeg skal en del på toilettet (sorry) men det er som om det ikke rigtig hjælper...maven er bare øm og udspilet! 

Andre der havde det sådan, så tidligt?

Sørens

Ps.Jeg bliver også VILDT mæt af ingenting og så går der en halv time så er jeg sulten igen! Og sultfølelsen gør ONDT???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Masig

Sørens skriver:

Hej Piger  Jeg er 5+6 idag og de sidste 3-4 dage har jeg været sindssygt oppustet..det bliver værre og værre op ad dagen og ved 17-18tiden føles det som om jeg er ved at sprænge!!! Har læst at man kan have problemer med tarmene og fordøjelsen men alllerede ? og SÅ meget??? Jeg skal en del på toilettet (sorry) men det er som om det ikke rigtig hjælper...maven er bare øm og udspilet! 

Sørens

Ps.Jeg bliver også VILDT mæt af ingenting og så går der en halv time så er jeg sulten igen! Og sultfølelsen gør ONDT???

Du beskriver nøjagtig som jeg hvade det i starten og faktisk helt frem til omkring uge7-8 stykker.. både med oppustetheden og mæthedsfornemmelsen... (det sidste har jeg faktisk stadig)...

Og har snakket med mange som havde det sådan, så ja det er helt normalt

Anmeld

12. januar 2012

Sørens

Masig skriver:

Du beskriver nøjagtig som jeg hvade det i starten og faktisk helt frem til omkring uge7-8 stykker.. både med oppustetheden og mæthedsfornemmelsen... (det sidste har jeg faktisk stadig)...

Og har snakket med mange som havde det sådan, så ja det er helt normalt

Ok! Tak. Fik du også ONDT i maven af sult?

Anmeld

12. januar 2012

Vinker

Sørens skriver:

Sørens

Ja jeg tror desværre det er normalt at ha det sådan. Kender ihvertfald en der lige er blevet gravid og hun bøvler meget med maven pt. Hun render også meget på toilet.....

Jeg selv er 5+3 og jeg kan heller ikke spise ret meget af gangen, men blir så sulten kort tid efter jeg har spist.... sådan havde jeg det også sidst jeg var gravid - dog startede det ikke så tidligt.....

men der er jo ikke 2 graviditetter der er ens......

og forresten TILLYKKE med den søøøøde ventetid

Anmeld

12. januar 2012

Sørens

Vinker skriver:

Ja jeg tror desværre det er normalt at ha det sådan. Kender ihvertfald en der lige er blevet gravid og hun bøvler meget med maven pt. Hun render også meget på toilet.....

Jeg selv er 5+3 og jeg kan heller ikke spise ret meget af gangen, men blir så sulten kort tid efter jeg har spist.... sådan havde jeg det også sidst jeg var gravid - dog startede det ikke så tidligt.....

men der er jo ikke 2 graviditetter der er ens......

og forresten TILLYKKE med den søøøøde ventetid

Tak

Jeg har også altid haft en sart mave, så mon ikke det her bare gør det lidt værre 

Anmeld

12. januar 2012

Masig

Sørens skriver:

Ok! Tak. Fik du også ONDT i maven af sult?

Nej fik ikke ondt i maven, jeg får bare kvalme når jeg er sulten... Sådan lidt mere end normalt... Så spiser jeg tre bidder og føler jeg har ædt en ko... hehe

Anmeld

12. januar 2012

Sørens

Masig skriver:

Nej fik ikke ondt i maven, jeg får bare kvalme når jeg er sulten... Sådan lidt mere end normalt... Så spiser jeg tre bidder og føler jeg har ædt en ko... hehe

PRÆCIS!!! Puha det er ikke rart!

Anmeld

12. januar 2012

Guldimaven

Kender alt til den sult du beskriver.. Det er ret ubehageligt. 

Anmeld

12. januar 2012

Sørens

Tænker om nogen af jer der har oplevet det samme har nogle gode råd til hvad man kan spise for at mildne det?

Jeg drikker en MASSE vand så der er jeg dækket ind!

Anmeld

12. januar 2012

Masig

Sørens skriver:

PRÆCIS!!! Puha det er ikke rart!

Nej det er faktisk rigtig ubehageligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.