Anonym skriver:
Årig?Vi skal måske være forældre igen (har endnu ikke besluttet om vi skal beholde barnet, da graviditeten ikke er planlagt) og når og hvis baby kommer, vil vores datter være 2-1/2. Jeg har altid gerne ville have mindst 3 år mellem mine børn, jeg synes stadigvæk min datter er så lille og er meget bange for ikke at kunne opfylde hendes behov, hvis hun er så lille når hun bliver storesøster. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres oplevelse af at blive forældre igen, fra jer med et barn på samme alder? Var det hårdere end I forventede? Hvordan tacklede jeres store barn at skulle dele jer med baby? Og ikke mindst det praktiske, købte i tvillingeklapvogn? Jeg tænker at man er for lille til at stå på et bræt på barnevognen, når man kun er 2-1/2...
Hej
Vi har 29 måneder i mellem vores piger. Jeg har altid gerne ville have børn forholdsvis tæt på hinanden, men der er jo lidt leveringstid på sådan nogle
Da jeg blev gravid anden gang genkender jeg godt dine tanker i forhold til nummer ét. Jeg synes egentlig heller ikke, at Sofie var stor NOK til at blive storesøster, og hvad hvis hun følte sig glemt osv osv..
Men det er bare gået over al forventning!
Sofie bliver ikke glemt (næsten det modsatte), og hun knus elsker bare Astrid.
Så, for os, kunne Astrid ikke være kommet på ét bedre tidspunkt!
Jo, det ér hårdt til tider - men det opvejes altså af alt det gode

eksempelvis, så bruser jeg helt over af stolthed, lykke og glæde når Sofie får Astrid til at hvine af grin - så klarer man lige lidt mere på den konto
Rent praktisk, så synes jeg ikke, at det var en stor omvæltning. Vi købte ét ståbræt, som Sofie sagtens kunne stå på - men vi kørte nu heller ikke lange ture med den.
Så vi kunne (næsten) nøjes med, at anskaffe ståbræt og en højstol
Tillykke med den lille spire
Anja